درمان ۴۰ درصد بیماران حاد تنفسی استان بوشهر رایگان شد

بوشهر(پانا) - دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهراعلام کرد با تخفیف در نظر گرفته شده، بستری و درمان ۴۰ درصد از بیماران حاد تنفسی در بیمارستان‌های این استان رایگان انجام می‌شود .

کد مطلب: ۱۰۳۳۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
درمان ۴۰ درصد بیماران حاد تنفسی استان بوشهر رایگان شد

به گزارش ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر، سعید کشمیری روز جمعه به رسانه‌ها اعلام کرد: ۶۰ درصد بیماران نیز که توان مالی داشتند و درخواست تخفیف نداده بودند، فقط ۱۰ درصد هزینه بستری و درمان را پرداخت کرده‌اند.

کشمیری گفت: ۹۰ درصد هزینه بیمارانی که با علائم حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه می‌کنند را بیمه می‌پردازد و فقط ۱۰ درصد کل این هزینه به عهده فرد بیمار است و اگر بیماری توان پرداخت این رقم را هم نداشته باشد، به مددکاری بیمارستان‌ها ابلاغ‌شده که ۱۰ درصد سهم بیمار را مددکاری بپردازد و بیماران کم‌بضاعت رایگان ترخیص می‌شوند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: فقط ۱۰ درصد هزینه تمام داروها، آزمایش‌های تشخیصی کرونا و خدمات هتلینگ بیمارستانی (تخت روز) به عهده بیمار است.

کشمیری خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان استان بوشهر با شدت و قدرت تمام در حال فعالیت هستند و با همین روحیه تا ریشه‌کن کردن بیماری در صحنه حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار