جام قهرمانی فقط برای پرسپولیس است، فقط زمانش معلوم نیست

تهران (پانا) - کاپیتان سابق پرسپولیس تیم سابقش را تنها تیمی دانست که شایسته قهرمانی در این فصل لیگ برتر است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جام قهرمانی فقط برای پرسپولیس است، فقط زمانش معلوم نیست

سپهر حیدری در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز باید سال نو را به هواداران و همه پرسپولیسی‌ها تبریک بگویم. همه ما نوروز عجیبی را تجربه کردیم. من هر چه هنر داشته‌ام رو کرده‌ام تا در خانه حوصله خودم و خانواده سر نرود. البته خیلی سخت بود و ماندن در خانه و رعایت مسایلی که بسیار گفته شد یک مسوولیت اجتماعی و انسانی بود و هست. امان از دست آن‌هایی که رعایت نمی‌کنند و تازه سراغ بعضی از آن‌ها که می‌روند یک چیزی هم طلبکار هستند. من را یاد بعضی افراد در فوتبال می‌اندازند به ویژه وقتی که در مورد پرسپولیس مسایلی را مطرح می‌کنند. این روزها نمی‌دانم بعضی با خودشان لج می‌کنند یا با مردم؟

نظر مدافع پیشین سرخپوشان را درباره شروع لیگ، قهرمانی پرسپولیس و مسایلی که دراین باره مطرح می‌شود می‌پرسیم که وی پاسخ می‌دهد: جام را به پرسپولیس ندهند، پس به کدام تیم بدهند؟ کدام تیم دیگر در فوتبال ایران خودش را در قواره گرفتن جام نشان داده است؟ جام در هر صورت و با هر فرمولی برای پرسپولیس است؟ آن‌هایی که غیر این فکر می‌کنند، به طرفداران تیم‌های دیگر نشانی اشتباه می‌دهند. در این‌جا فقط بحث بر سر زمان است. این که جام را چه زمانی به پرسپولیس بدهند. برای پرسپولیسی‌ها لذت‌بخش‌تر این است که بازی‌ها انجام شود. هم فاصله امتیاز را بیشتر می‌کنیم و هم جای حرف و حدیث باقی نمی‌ماند. البته اولویت اول با حفظ جان و سلامت همه افراد است از هواداران گرفته تا عوامل تیم‌ها، نمایندگان رسانه‌ها و عوامل برگزاری مسابقه.

وی خاطر نشان کرد: الان در تمام دنیا صحبت‌هایی می‌شود برای این‌که بازی‌های فوتبال برای ادامه رقابت‌های این فصل در تابستان شروع شود و پس از آن فصل آینده را آغاز کنند. چینی‌ها با این ویروس کرونا کاری کردند که تقویم فوتبال دنیا مثل تقویم آن‌ها تغییر کند. ایران هم می‌تواند یک الگوی بین‌المللی را انتخاب کند. پرسپولیس شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی و بلکه تنها تیم شایسته برای این عنوان است. در ده بازی آخر لیگ که سخت‌ترین بازی‌ها را داشتند، 9 پیروزی کسب کردند و تازه تیم‌های دیگری که خودشان را مدعی می‌دانند قرار است با هم بازی کنند و کلی امتیاز همانجا از دست می‌دهند و با تمام این اوصاف پرسپولیس 10 امتیاز از نزدیکترین رقیب خودش پیش است. پرسپولیس هم که با این سابقه و پتانسیل و هوادار تیمی نیست که بخواهد این فاصله را از دست بدهد.

حیدری تصریح کرد: من چند وقت قبل گفته بودم، پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی دو، سه هفته زودتر قهرمان می‌شود ولی اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد این عدد به 5 هفته هم می‌رسید. هنوز هم این امکان وجود دارد. برای تیم‌های دیگر شاید بهتر باشد که بازی‌ها انجام نشود ولی برای پرسپولیس بهتر است که بازی‌ها ادامه پیدا کند چون می‌تواند رکوردی را به جا بگذارد که تاریخی شود. البته این منوط به این مساله است که این بیماری جمع شده یا درمان آن پیدا شود و زندگی به روال عادی برگردد چون واقعا هیچ چیز مهمتر از جان و سلامت انسان‌ها نیست. برای هوادار پرسپولیس فرقی نمی‌کند جام را همین حالا بیاورند و دو دستی به پرسپولیس تقدیم کنند یا آن را چند ماه دیگر تحویل بگیریم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پایان گفت: به هوادران اطمینان می‌دهم که پرسپولیس قهرمان است. آینده برای پرسپولیس روشن است اگر هواداران حمایت خودشان را همچنان از پرسپولیس داشته باشند. من فقط دعا می‌کنم همه از این ایام به سلامت بگذریم. امیدوارم کمتر از تلفات هموطنان خودمان بشنویم. به سهم خودم از آن‌هایی که کمتر رعایت می‌کنند هم خواهش می‌کنم به مردم بپیوندند و متوجه باشند که اشتباه آن‌ها می‌تواند به قیمت جان دیگران تمام شود و خانواده‌هایی را داغدار کنند. سهل‌انگاری‌ها با طولانی کردن این مشکل باعث می‌شود بسیاری افراد با بحران اقتصادی روبرو بشوند و از برآورده کردن کمترین نیازهای خود و خانواده عاجز شوند. از خدا می‌خواهم هیچ کس را شرمنده خانواده‌اش نکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار