شناسایی ٣٠ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی و ثبت ۳۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس و جان باختن ۷ تن دیگر طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
 شناسایی ٣٠ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تا امروز جمعه ١٥ فروردین ماه، ٣٠ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده است که به تفکیک شهرستان ها به شرح ذیل هستند.

اهواز:٧ مورد
باوی:٣ مورد
خرمشهر :٦ مورد
دزفول:٢ مورد
اندیمشک:٢ مورد
ایذه:١ مورد
شوش:١ مورد
هفتکل:١ مورد
رامشیر:١مورد
کارون:١ مورد
ماهشهر:٤ مورد
شادگان:١ مورد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: متاستفانه در طول ٢٤ ساعت گذشته، ٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری به ٩٥ نفر رسید. که به تفکیک؛ سه مورد اهواز، یک مورد ایذه، یک مورد باوی و دو مورد دزفول بوده است.

کاملی در ادامه با اشاره به آمار افراد تحت درمان در بیمارستانهای معین استان عنوان کرد: در حال حاضر ١٦٥ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

او ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٣٠ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٨١٢ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه یادآور شد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٥٥٢ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

کاملی تاکید کرد: مردم برای غربالگری کرونا به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار