مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان تأکید کرد:

ضرورت اهتمام جدی روسای ادارات آموزش و پرورش استان در راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان ( شاد)

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: با توجه به دستورالعمل وزارتی، سامانه شاد با مشارکت مدیران مدارس، فرهنگیان و دانش آموزان از روز شنبه 16 فروردین آغاز به کار خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اهتمام جدی روسای ادارات آموزش و پرورش استان در راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان ( شاد)

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، نادر جهان آرای در کنفرانس ویدئویی با روسای ادارات مناطق استان با اشاره به ضرورت تدوام آموزش با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی اظهار داشت: تعطیلات روزهای اخیر نباید باعث تعطیلی علم آموزی شود و مدیران مدارس باید هر چه سریعتر برای انتخاب پیام رسان داخلی در سامانه سناد و ثبت نام دانش آموزان در بستر فضای مجازی اقدام کنند. وی درباره نحوه اجرای این طرح اظهار داشت: زیر ساخت اجرای این طرح، پیام رسان‌های داخلی است که با طراحی یک رابط کاربری ساده جهت اتصال به پیام رسان و احراز هویت مدیر، معلم و دانش آموز، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین ( برخط ) مبتنی برتبادل پیام و محتوا را فراهم ساخته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به تأثیرات شگرف ویروس کرونا در حوزه های مختلف جامعه اظهار داشت: کرونا درکنار خسارات مادی و معنوی فراوانی که برجای نهاده است، فرصتهایی نیز خلق کرده که توجه به آموزش مجازی از مهمترین آن در آموزش و پرورش است که باید از این تجارب بهینه استفاده شود.

جهان آرای اجرای آموزش از راه دور بر بستر دیتا را از کارهای سترگ آموزش و پرورش دانست و گفت: از همه فرهنگیان، کارشناسان و روسای ادارات می خواهم در اجرای بهتر این طرح، که احتمالا با مشکلاتی همراه خواهد بود، نظرات و پیشنهادات خود را به حوزه های مرتبط آموزش و پرورش استان ارائه کنند. وی در بخش دیگری از سخنانش از معاون تربیت بدنی و سلامت خواست گزارش جامعی از خرید ، توزیع تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی مدارس به شورای معاونان آموزش و پرورش استان گیلان ارائه کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در پایان از روسای ادارات آموزش و پرورش استان خواست با جمع بندی تعداد درگذشتگان فرهنگی ناشی از ویروس کرونا در گیلان و ارائه آن به اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش از خانواده این عزیزان دلجویی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار