لیگ برتر بلژیک نیمه تمام ماند؛ قهرمان معرفی شد

تهران (پانا) - با تصمیم اتحادیه فوتبال بلژیک، ادامه دیدارهای این فصل لیگ برتر بلژیک برگزار نخواهد شد و جام قهرمانی به تیم صدرنشین رسید.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ برتر بلژیک نیمه تمام ماند؛ قهرمان معرفی شد

پس از اینکه تعطیلات فوتبال در بلژیک طولانی مدت شد، امروز سرانجام سران فدراسیون فوتبال بلژیک تصمیم گرفتند تا رسما اعلام کنند مسابقات لیگ برتر بلژیک نیمه تمام خواهد ماند اما تکلیف تمام معادلات مشخص است.

براساس اعلام سایت فدراسیون فوتبال بلژیک، کلوب بروژ که تا پیش از تعطیلی مسابقات با 15 امتیاز اختلاف صدرنشین بود به عنوان قهرمانی این دوره دست یافت و جام قهرمانی به این تیم رسید. این تصمیم فدراسیون فوتبال بلژیک در حالی است که در برخی کشورها تیم‌هایی که از قهرمانی ناامید شده‌اند در تلاش برای نیمه تمام ماندن مسابقات بدون معرفی قهرمان هستند اما پیشرو بودن بلژیک در مسیر معرفی قهرمان، می‌تواند کار را برای فدارسیون‌های دیگر آسان کند.

همچنان درباره سهمیه‌های اروپایی این کشور، براساس جدول اینگونه تصمیم‌گیری شد. کلوب بروژ و خنت جواز حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورند و استاندارد لیژ هم به سهمیه حضور در پلی‌آف لیگ اروپا رسید. آنتورپ هم با رسیدن به فینال جام حذفی بلژیک، جواز حضور در مرحله گروهی لیگ اروپا را بدست آورد.

اما در انتهای جدول، تیم‌هایی که در خطر سقوط قرار داشتند از لغو مسابقات خوشحال شدند. با تصمیم فدراسیون فوتبال بلژیک، هیچ تیمی از این فصل لیگ برتر بلژیک به دسته اول سقوط نخواهد کرد و تیم‌های لئوون و برسچات از دسته اول به لیگ برتر صعود کرده و فصل آینده با 18 تیم مسابقات برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار