معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مقابله با کرونا با تولید ماسک در مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از تولید ماسک های بهداشتی به منظور مقابله با کروناویروس در تعدادی از مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی شهرستان‌های استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مقابله با کرونا با تولید ماسک در مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در سخنانی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی آموزش و پرورش به عنوان مکمل فعالیت‌های آموزشی و تربیتی و یکی از محیط‌های یادگیری نظام تعلیم و تربیت هستند که به دانش‌آموزان خدمات هنری ،فرهنگی و مهارتی و... ارائه می‌دهند.

او در ادامه افزود: کانون‌های فرهنگی تربیتی درکنار برنامه‌ریزی، تدوین، تهیه و برگزاری فعالیت‌های متنوع آموزشی و تربیتی در فضای مجازی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و تداوم مباحث آموزشی طول سال برای اعضای کانون‌ها به تولید ماسک پرداختند.

او خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی تربیتی در کنار هنرستان‌های استان که در آنها کلاس‌های طراحی دوخت و خیاطی آموزش داده می شود ، در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی در کشور از جمله ماسک‌های تنفسی و لباس ایزوله پرستاری، آستین همت بالا زدند و در کارگاه‌های نه چندان مجهز و با حدالاقل امکانات به منظور کمک به مدافعان سلامت و جبران کمبود ماسک بهداشتی در حال تولید این وسیله ضروری هستند تا ضمن کمک به جبران کمبود اقلام بهداشتی در کشور به همیاری شهروندان بپیوندند.

هاشمی بیان کرد: تولید این نوع محصولات در این شرایط حساس کشور در زمانی که جامعه و مردم به آن نیاز دارند در واقع نوعی کار جهادی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اذعان کرد: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های ۲۲ گانه کانون‌های فرهنگی تربیتی در کنار مدیران، کارشناسان و مربیان عزیز و زحمتکش با احساس مسئولیت علیرغم تعطیلی مراکز آموزشی و پرورشی با رعایت پروتکل وزارت بهداشت و ضوابط و مقررات بهداشتی در کانون‌ها حضور پیدا کرده و به این کار انسان‌دوستانه و خیرخواهانه اقدام کرده‌اند.

هاشمی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور تاکنون بیش از 110 هزار ماسک با هماهنگی اداره بهداشت تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار