رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان اعلام کرد:

غربالگری بیش از ۸۸ هزار نفر توسط ۱۳۰ عضو هلال احمر همدان

همدان (پانا) - 88 هزار و 226 نفر توسط 130 عضو هلال احمر همدان در 3 پایگاه تب سنجی غربالگری کرونا شده اند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
غربالگری بیش از ۸۸ هزار نفر توسط ۱۳۰ عضو هلال احمر همدان

به گزارش همدان پرس، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: 88 هزار و 226 نفر توسط 130 عضو هلال احمر همدان در 3 پایگاه تب سنجی غربالگری کرونا شده اند.
جلال نانکلی در گفتگویی با اشاره به اینکه که 3 پایگاه‌ غربالگری در شهر همدان فعال هستند، اظهار کرد: در راستای تصمیمات اخذ شده در ستاد مدیریت بحران و نیز کنترل تردد‌های شهرستان و کنترل قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، یک پایگاه غربالگری در ورودی شهر (تهران-همدان) مستقر در پل الغدیر و دو پایگاه اطلاع رسانی و آموزشی در ورودی ملایر-همدان مستقر در پل بهشت و کرمانشاه-همدان مستقر در پل شهید قهاری سعید ) برپا شده است.
وی ادامه داد: به منظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، راهور و سایر دستگاه‌های امدادرسان، تردد مسافرین با جدیت و نظارت بیشتری کنترل می شود.
نانکلی با بیان اینکه نیروهای داوطلب مشارکت کننده از اعضای داوطلب جمعیت از حوزه های امداد، جوانان و داوطلبان هستند، خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون غربالگری و تب سنجی 88 هزار و 226 نفر با همکاری 130 نفر عضو هلال احمر انجام شده است.
وی بیان کرد: با کمک و همراهی خیرین 16600 بطری مواد ضد عفونی کننده، 2650 عدد ماسک و 158 بسته حمایتی و معیشتی توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان افزود: همچنین به همت اعضای کانونهای طلاب، دانشجویی، جوانان، داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر، 25 منطقه در بخش مرکزی شهر و بخش قهاوند و 250 کیلومتر از معابر، خیابان ها، پایگاه های (غرب-کوهستان) و کلیه خودروهای امدادی ضد عفونی شده است.
نانکلی از جمله فعالیت های صورت گرفته در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را شرکت اعضای کانون های جوانان، دانشجویی، امدادگران و داوطلبان در دوره آموزشی مقابله با کرونا ویروس در محل مرکز بهداشت، نصب تراکت های آموزشی توسط جوانان و امدادگران در محل های عمومی و پر رفت و آمد مانند نانوایی ها، سوپر مارکت و مراکز خرید، مشارکت اعضای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی مستقر در ستاد کرونا دانشگاه بوعلی سینا و غربالگری و تب سنجی پرسنل اداره بهزیستی استان عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار