پوشش بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف در طرح مقابله با کرونا

تهران (پانا) - وزیر بهداشت با بیان اینکه هنوز نتوانستیم بیماری را کنترل و مهار کنیم، گفت توانستیم امروز بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف را در طرح مقابله با کرونا پوشش بدهیم.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پوشش بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف در طرح مقابله با کرونا

به گزارش وبدا، سعید نمکی اظهار کرد: تا امروز توانسته‌ایم بیش از 90 درصد از جمعیت هدف را در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا، پوشش دهیم.

وی با بیان این که در افکار عمومی و از سوی برخی کارشناسان این پرسش مطرح شده است که وقتی می گوییم موج سنگین اولیه بیماری را در کشور مدیریت کرده ایم، پس چگونه موارد شناسایی شده افزایش یافته است؟ گفت: به دلیل تقویت بیماریابی توانسته ایم موارد جدید بیشتری از ابتلا به کووید19 در کشور را شناسایی کنیم و در روزهای آینده، اثرات بهبودی این افراد که شناسایی شده اند، بیشتر نمایان می شود و وضعیت ایران را در سطح جهانی، متحول خواهد کرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مردم بدانند که در مرحله مدیریت بیماری کووید19 هستیم و هنوز مرحله کنترل و مهار این بیماری را در پیش داریم البته در برخی از استانها، به دلیل مدیریت صحیح بیماری، میزان شناسایی موارد جدید از بهبود یافتگان، کمتر شده است و امیدواریم با همراهی مردم و همه دستگاه های اجرایی، تا 20 فروردین طرح فاصله گذاری اجتماعی با قوت ادامه پیدا کند و قطعا اثرات همراهی و همدلی مردم باعث شد که وضعیت مطلوبی در بین کشورهای شرق مدیترانه داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار