شناسایی 20 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت 20 مورد ابتلای جدید به کرونا ویروس در استان طی شبانه روز گذشته خبر دادو از مردم درخواست کرد در خانه بمانند و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی 20 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی، در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس طی 24 ساعت گذشته تا امروز عنوان کرد:

امروز پنجشنبه 14 فروردین ماه سال جاری 20 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده است که به تفکیک شهرستانها به شرح ذیل هستند.

اهواز: 5 مورد
آبادان: 2 مورد
باوی: 1 مورد
خرمشهر: 4 مورد
دزفول: 4 مورد
اندیمشک: 4 مورد
ایذه: 2 مورد
شوش: 1 مورد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به 1 مورد فوتی در 24 ساعت گذشته افزود: متاسفانه تاکنون 88نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست داده اند.

کاملی بیان کرد: در حال حاضر 162 بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

او ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 20 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شده اند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به 782 مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٥٣٢ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

کاملی از تمامی هم استانی ها درخواست کرد به هشدارهای جدی کادر بهداشتی و درمانی توجه نمایند و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند و همچنان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار