پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به مناسبت شهادت شهید سلگی

تهران (پانا) - رئیس قوه قضاییه در پیامی شهادت شهید جانباز سردار حاج میرزا محمد سلگی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رئیس  قوه قضاییه به مناسبت شهادت شهید سلگی

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، در این پیام آمده است: خبر عروج آسمانی برادر جانباز سردار حاج میرزا محمد سلگی و پیوستن به خیل شهدای سرافراز انقلاب اسلامی، پس از عمری مجاهدت و جانبازی در راه خدا، موجب تاثر اینجانب شد.

این مرد آسمانی که سال‌های با برکت عمرش را در جبهه حق و سنگرهای دفاع مقدس سپری کرد، همچون ستاره‌ای روشن در آسمان دفاع مقدس درخشید، و بخشی از رشادت و عاشقی او در راه خدا در سالیان پس از جنگ نیز نقل قصه‌ها و روایت‌های آن دوران بود و همین ویژگی‌ها بارها مورد عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

شهید سلگی علیرغم تحمل آثار جراحت‌های جسمی بسیار دفاع مقدس، پس از آن دوران نورانی هم از پرچمداران با بصیرت و شجاع ولایت در استان همدان بود، و سهم مهم و بسزایی در تعالی فرهنگ ایثار و شهادت در میان خیل عظیم جوانان کشور داشت و نهایتا به جمع یاران شهیدش پیوست؛ عاش حمیدا و مات سعیدا.

اینجانب شهادت این مجاهد نستوه و بصیر را محضر مقام معظم رهبری، مردم انقلابی استان همدان و همرزمان داغدار این شهید نورانی در لشکر انصارالحسین (ع) تبریک و تسلیت عرض می کنم و صبر و اجر برای خانواده آن شهید عزیز، به ویژه همسر محترم و فداکارش، از درگاه الهی مسئلت دارم.

سردار میرزامحمد سلگی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد، که مقام معظم رهبری به ایشان لقب شهید زنده داده بودند، صبح امروز پنجشنبه به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار