عملیات اجرائی راه آهن اردبیل طبق برنامه پیش می‌رود

اردبیل (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت عملیات اجرائی راه آهن اردبیل طبق برنامه ریزی انجام یافته و با رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرائی راه آهن اردبیل طبق برنامه پیش می‌رود

به گزلرش استانداری اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: علاوه بر اعتباراتی که از محل فاینانس توسط بانک ملی و بودجه سالانه به این طرح اختصاص یافته است، در سفر رئیس جمهور به استان نیز جهت تامین کسری منابع مالی مورد نیاز این طرح اعتبارات لازم پیش بینی شد.

او ادامه داد: به صورت روزانه مسائل مربوط به پشتیبانی‌های اداری و فنی آن رصد و توسط شخص مقام عالی استان اردبیل و حوزه عمرانی پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل افزود: کارگاه‌های روسازی و ریل گذاری و احداث ایستگاه اصلی حتی در ایام تعطیل نیز با رعایت مسائل و نکات بهداشتی فعال بودند.

قلندری اضافه کرد: کارگاه‌های عملیات خاکی و تاسیساتی هم طبق تاکید استاندار و با تامین منابع مالی مورد نیازبرای تهیه مصالح مورد نیاز و پرداختی پیمانکاران با آمادگی کامل از شانزدهم فروردین ماه فعال شده و با شتاب حداکثری پروژه پیش می‌رود.

او اظهار کرد: این پروژه یکی از اساسی‌ترین طرح‌های زیرساختی استان اردبیل است که در توسعه استان و کمک به رونق و جهش تولید موثر است و عملیات اجرائی آن طبق برنامه به پیش می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار