601 نفر، آمار مبتلایان به کرونا در زنجان

زنجان (پانا) - مصطفی محمدی طی نشست ویدئو کنفرانسی با اصحاب رسانه در زنجان گفتگو کرد و آخرین آمار بیماران کرونایی را ارائه داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد
601 نفر، آمار مبتلایان به کرونا در زنجان

مصطفی محمدی جانشین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این نشست گفت: «آمار تجمیعی مبتلایان استان به ویروس کرونا تا امروز 13 فروردین 1721 نفر بوده است که از این تعداد 601 نفر طبق یافته‌های آزمایشگاهی مثبت بوده‌اند. تعداد موارد مثبت ثبت شده در 24 ساعت گذشته 19 مورد بوده است.»

محمدی افزود: « تاکنون 408 نفر از بیماران بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و در حال حاضر 370 بیمار بستری در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند. آمار بیماران فوتی نیز در استان تا به امروز 58 نفر گزارش شده است.»

محمدی با اشاره به شرایط کنونی بیمارستانها گفت: «در حال حاضر بیمارستانها مشکل خاصی به لحاظ نیرو و تجهیزات ندارند و امیدواریم با کاهش آمار مبتلایان شاهد بهتر شدن شرایط باشیم.»

محمدی ضمن تقدیر و تشکر از مردم برای عمل به توصیه‌های مسئولین افزود: «اگر مردم با همین شرایط به توصیه‌های مسئولین توجه کنند و در خانه بمانند و بهداشت فردی و عمومی را رعایت کنند، انشاالله در آینده‌ای نزدیک شاهد قطع زنجیره‌ این بیماری و بازگشت جامعه به شرایط عادی خواهیم بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار