16فروردین آغاز فعالیت آموزش و پرورش از شبکه "شاد"

شهرکرد(پانا) - فرآیند آموزش مدارس از ۱۶ فروردین از طریق شبکه اجتماعی شاد از سر گرفته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
16فروردین آغاز فعالیت آموزش و پرورش از شبکه "شاد"

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش و پرورش این استان، از شروع فرآیند آموزش مدارس از ۱۶ فروردین از طریق شبکه اجتماعی شاد خبر داد.

"فرحناز قائدامینی" در برنامه تلویزیونی چشم انداز سیمای جهانبین استان گفت: کلاس های درس مجازی برای همه دوره ها و پایه های تحصیلی با همت مدیران مدارس در شبکه اجتماعی شاد تعریف شده است.
قائد امینی افزود: فعالیت شبکه شاد در بستر پیام رسان های گپ، آی گپ، بله، سروش و روبیکا انجام خواهد شد و انتخاب این شبکه برای هر کلاس توسط مدیر مدرسه صورت گرفته است و توسط مدیران مدارس به معلمان, دانش آموزان و اولیا اطلاع داده می شود.
وی تاکید کرد علاوه بر مدیران و معاونین مدرسه که در این کلاس های مجازی حضور دارند و بر فعالیت های صورت گرفته نظارت دارند، مسئولین آموزش و پرورش در رده های بالاتر نیز امکان دسترسی به کلاس ها و نظارت بر آنها را دارند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: تهیه محتوا، حضور و غیاب دانش آموزان، نظارت بر فعالیت دانش آموزان و .. .همانند فضای حقیقی در این کلاس هاتوسط معلمان اجرا می شود.
فرحناز قائدامینی خاطر نشان کرد: برای دوره ابتدایی مدت زمان آموزش روزانه بر اساس پایه تحصیلی از ۶۰ تا ۱۵۰ دقیقه متغیر است و همانند فضای حقیقی زنگ استراحت نیز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: طول مدت فعالیت آموزش مجازی در دوره متوسطه اول و دوم از شروع اولین کلاس تاپایان آخرین کلاس با احتساب زمان استراحت روزانه حداقل ۱۲۰ دقیقه و حداکثر ۱۶۵ دقیقه و به صورت مستمر خواهد بود.
فرحناز قائد امینی تصریح کرد: این آموزش ها بر اساس برنامه درسی مشخص صورت می گیرد و مدت زمان هر کلاس برای دوره ابتدایی ۱۵ تا ۲۰دقیقه و برای دوره متوسطه اول و دوم ۳۰ تا ۴۰دقیقه است.
قائدامینی گفت: استفاده از اینترنت برای شبکه شاد و پیام رسان های مرتبط با این شبکه برای معلمان و دانش آموزان صرفا برای این فعالیت های آموزشی بدون هزینه و به صورت رایگان است
وی خاطر نشان کرد: برای دانش آموزان مناطق محروم که امکان استفاده از این شبکه را ندارند متناسب با میزان امکانات آنها نیز تدابیر لازم اندیشیده شده که هیچ دانش آموزی از فرآیند آموزش محروم نماند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان از اولیا دانش آموزان خواست در این زمینه نهایت همکاری را با مدیران مدارس و معلمان داشته‌باشند تا در پرتو این همکاری، آموزش و پرورش دانش آموزان به نحو احسن انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار