تولید و پخش ۵۷۰ ساعت هشدار کرونایی در صداوسیمای مرکز بوشهر

بوشهر(پانا)_ با گذشت چهلمین روز از شیوع کرونا هشدارهای صدا و سیمای مرکز بوشهر از ۳۴ هزار دقیقه گذشت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تولید و پخش ۵۷۰ ساعت هشدار کرونایی در صداوسیمای مرکز بوشهر

به گزارش ایسنا : مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: با گذشت چهلمین روز از شیوع کرونا هشدارهای صدا و سیمای مرکز بوشهر از ۳۴ هزار دقیقه گذشت.

سید حسین ناظر با اعلام این مطلب اظهار کرد: از زمان اعلام شروع انتشار کرونا در استان بوشهر، صدا و سیمای مرکز بوشهر در مدت چهل روز بیش از ۳۴ هزار دقیقه برنامه رادیویی تلویزیونی خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش کرده است.

وی افزود: از این میزان برنامه ۱۷ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۳ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس، و ۴ هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های عادی زنده و ضبطی که به موضوع کرونا پرداخته است، ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی با نام ساعت سلامت، روزانه هر کدام به مدت حدود ۴۵ دقیقه پخش و مردم با آگاهی از فعالیت های کادر بهداشت و درمان و همه نیروهای عمل کننده مبارزه با کرونا با روش های پیشگیری و مقابل با آن آشنا می‌شوند.

ناظر خاطرنشان کرد: حضور در ۲۰ جلسه استانی مقابله با کرونا، تشکیل ۵ جلسه طرح و برنامه و پخش زنده ویژه برنامه تحویل سال برای نشان دادن فعالیت‌های جهادگونه کادر بهداشت و درمان از بیمارستان شهدای خلیج فارس و تولید و پخش اخبار، گزارش و ارتباط مستقیم مسئولان استان بوشهر با شبکه های سراسری از دیگر برنامه‌های این مرکز برای مقابله با کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در این مدت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار