مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان خبر داد:

تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خوزستان تا ۲۲ فروردین ماه

اهواز (پانا) - اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و اطلاعیه شماره ۵ نهاد کتابخانه های عمومی کشور، اعلام کرد کلیه کتابخانه‌های عمومی استان   تا ۲۲فروردین ماه تعطیل است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خوزستان تا ۲۲ فروردین ماه

منصور کوهی رستمی در گفت وگو با پانا با اعلام این خبر افزود: ادامه فعالیت کتابخانه های عمومی کشور پس از ۲۰ فروردین ماه منوط به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تعلیق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی است که در زمان مقتضی اطلاع رسانی خواهد شد.

او ادامه داد: بر این اساس بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح، در زمان مقتضی کتابخانه های عمومی خدمت رسانی به مردم را از سر بگیرند.

کوهی رستمی با اشاره به برنامه های فرهنگی در بستر فضای مجازی عنوان کرد: پویش های از قبیل هر خانه یک کتابخانه، مسابقه نقاشی ما کرونا را شکست می دهیم، بخش الکترونیک دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از جمله برنامه های کتابخانه های عمومی است که در کلیه مردم خوزستان می توانند با مراجعه به سایت www.iranpl.ir در برنامه های مختلف و مسابقات کتابخوانی شرکت کنند.

گفتنی است از سوم اسفند تاکنون و در پنج مرحله با توجه به هشدارهای وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشکی، همزمان با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی، کتابخانه‌های عمومی نیز تعطیل شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار