مسدود کردن ورودی تمام پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های طبیعی استان فارس در روز طبیعت

شیراز(پانا) - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از مسدود نمودن ورودی تمام پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های طبیعی استان در روز طبیعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
مسدود کردن ورودی تمام پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های طبیعی استان فارس در روز طبیعت

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس، منتصری افزود : در پی اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا و هم راستا با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هماهنگی و همکاری فرمانداران ، شهرداران ، عوامل قضایی، نیروی انتظامی و راهداری و همکارانمان در ادارات منابع طبیعی شهرستانهای استان، تمام مبادی ورودی به پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های طبیعی در سرتاسر استان مسدود و از ورود افراد به این مکان‌ها جلوگیری خواهد شد .

وی از مردم فهیم و طبیعت دوست استان خواست تا برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا امسال روز طبیعت را در منزل سپری نمایند .

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس ابراز امیدواری کرد که به زودی این مشکل نیز برطرف شود تا بتوانیم از طبیعت زیبا و بهار دل انگیز همچون گذشته بهره مند شویم .

پارک‌های جنگلی و تفرج‌گاه‌های طبیعی تا زمان اعلام ستاد استانی مقابله با کرونا همچنان مسدود خواهد بود و در صورت مشاهده ورود غیر قانونی افراد به این عرصه‌ها با آنها برابر قانون رفتار خواهد شد .

دکتر منتصری همچنین از استقرار اکیپ‌های کنترل کوچ بهاره در مبادی شهرستانهای جنوبی استان خبر داد و از عشایر کوچ‌رو خواست تا ضمن رعایت تقویم کوچ‌، از انجام کوچ زودهنگام خودداری نمایند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار