آزادسازی پنج هکتاراز اراضی ملی شهرستان استهبان از دست متخلفان و افراد سودجو

شبراز(پانا) - به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس عملیات آزاد سازی و رفع تصرف پنج هکتاراز اراضی ملی منطقه رودبال دامنه کوه آدمو در شهرستان استهبان اجرا شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد

مجاهد مهدی علیشاهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان استهبان گفت: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و نیز همکاری خوب نماینده دادستان، بخشدارمرکزی، نیروهای انتظامی و رئیس پلیس آگاهی ، متخلفانی که در حال تصرف اراضی ملی وحفرگوده جهت کاشت انجیر در اراضی ملی کوه آدمو استهبان بودند دستگیر و به کلانتری ایج ارجاع داده شدند.

وی از شناسایی 25 متخلف در این عملیات خبر داد و افزود: در این راستا اخطارهای لازم داده شده و درصورت تکرار جرم، پرونده متخلفان جهت پیگیری قانونی به دادگستری ارسال خواهدشد.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان استهبان همچنین با اشاره به ورود افرادی از استان های همجوار در فصل بهار وبرداشت غیرمجاز گیاهان دارویی از جمله جاشیر ،گاوزبان وبن سرخ در این فصل افزود:در این راستا با استقرار اکیپهای حفاظتی و گشت شبانه روزی یگان حفاظت از تخریب و برداشت غیر مجاز گیاهان دارویی در این اراضی جلوگیری خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار