ثبت ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان طی شبانه روز گذشته

اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از شناسایی و ثبت ۴۴ مورد ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت ۴۴ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان طی شبانه روز گذشته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا امروز چهارشنبه ١٣ فروردین ماه سال جاری، ٤٤ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید. که به تفکیک؛
اهواز: ١٦ نفر
آبادان:٨ نفر
باوی: ٧ نفر
کارون:٢ نفر
خرمشهر :٢ نفر
ماهشهر: ٥ نفر
دزفول: ١ نفر
شادگان:١ نفر
امیدیه:١ نفر
مسجدسلیمان:١ نفر هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ٢ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته افزود: متاسفانه تاکنون ٨٧ نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در استان جان خود را از دست داده اند که به تفکیک؛ یک نفر در ماهشهر و یک نفر در باوی هستند.

کاملی بیان کرد: در حال حاضر ١٩١ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

او ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٤٤ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧٦٢ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاشهای شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٤٨٤ نفر از بیماران بهبود یافته اند.
هم اکنون کل افراد مثبت مبتلا به کرونا در استان ١٩١ نفر که ٧٠ مورد مثبت در بیمارستان رازی بستری هستند.
تعداد افراد بستری مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستان رازی نیز ١٠١ نفر هستند.

او افزود؛ از تمامی هم استانی های عزیز که به هشدارهای جدی کادر بهداشتی و درمانی توجه کرده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا امروز در خانه می‌مانند، تشکر می‌ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار