پویش "من پیشتازم، در خانه می مانم" ادامه دارد

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان: برای حفظ سلامتی خود و دیگران همچنان در خانه می مانیم و با برنامه های مختلف در کنار پیشتازان هستیم.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
پویش "من پیشتازم، در خانه می مانم" ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان، اسماعیل خرامیده گفت: ما در سال جدید شاهد شروعی متفاوت با دیگر سال ها بوده ایم و اگر مردم برای ایجاد لحظاتی شاد در کنار هم به مسافرت و گردش می رفتند اما امسال از همه خواهشمندیم برای سلامتی خود و دیگران در خانه بمانند تا بتوانیم بعد از شکست کرونا دوباره شاهد شادی همدیگر باشیم.

خرامیده در ادامه افزود: کماکان با برنامه های مختلف نظیر پویش #من پیشتازم در خانه می مانم و مسابقه "کتاب گویا" با پیشتازان در ارتباط هستیم.

وی ادامه داد: مسابقه کتاب گویا در نوع خود ابتکاری جالب از سازمان استان می باشد که سعی کرده ایم با توجه به این روزهای خاص آن را اجرا کنیم.

خرامیده تصریح کرد: دانش آموزان در این ایام در خانه مانده اند و مشغول کتاب خواندن و انجام تکالیفی هستند که از طریق مجازی تدریس می شود بنابراین سعی کردیم مدلی دیگر از مسابقه کتابخوانی را ارائه دهیم که ضمن رفع خستگی بتوانیم ارتباط خود را نیز با آنها حفظ کنیم، لذا کتاب های صوتی را در مد نظر قرار دادیم که به صورت هفتگی متناسب با هر مقطع سنی معرفی می شود که موضوعات مختلف دفاع مقدس، علمی، معرفی مشاهیر، داستان و.... را دربر می گیرد.

وی افزود: در این مسابقه ما حتی از مهارت های مختلف مانند بند نویسی و یا فن بیان نیز غافل نمانده ایم، مثلا در یک هفته از شرکت کنندگان میخواهیم خلاصه داستان را به صورت متن بنویسند و یا در هفته بعد به صورت صوتی ارائه دهند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: در این مسابقه به نوع انتخاب جایزه نیز دقت شده و با توجه به قرنطینه خانگی و استفاده زیاد دانش آموزان از اینترنت در پایان هر هفته به برگزیدگان بسته اینترنت قابل توجهی را اهدا می کنیم که موجب علاقه مندی آن ها نیز شده است.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار