معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر :

ساماندهی فرآیند یادگیری در فضاهای مجازی برای متولیان امر آموزش یک ضرورت است

اسلامشهر (پانا) - معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در خصوص شبکه اجتماعی شاد گفت:یکپارچه سازی ارائه آموزش و گردش محتوا، سنجش تحصیلی و تعامل بین دانش آموز و معلم زمینه ساز ایجاد عدالت آموزشی می باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی فرآیند یادگیری در فضاهای مجازی برای متولیان امر آموزش یک ضرورت است

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر،نرگس کارگر معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در رابطه با شبکه شاد اظهارکرد:به نظر می رسد ساماندهی فرآیند یادگیری در فضاهای مجازی برای متولیان امر آموزش یک ضرورت است و یکپارچه سازی ارائه آموزش و گردش محتوا، سنجش تحصیلی و تعامل بین دانش آموز و معلم زمینه ساز ایجاد عدالت آموزشی می باشد.

او در ادامه افزود:از آنجا که وزارت آموزش و پرورش با ایجاد یک رابط کاربری ارتباط بین سامانه سناد که پایگاه داده اطلاعات مدارس، دانش آموزان، کلاس ها و معلمان است را با پیام رسان های داخلی فراهم نموده و در حال حاضر نیز آزمایش نهایی شبکه اجتماعی شاد برای ارتباط نظام‌مند، امن و باکیفیت دانش آموزان و معلمان بر بستر شبکه‌های اجتماعی داخلی است ، در شرایط اضطرار فعلی این امر نیازمند افزایش توانمندی مدیران دراستفاده از سامانه سناد و افزایش آگاهی و آشنایی تمامی ارکان تعلیم و تربیت (مدیر،معلم،دانش آموز ،اولیا) با فناوری روز و استفاده از فضای مجازی می باشد اگرچه در مورد اخیر دانش آموزان جلودارهستند.

کارگر بیان کرد: در این راستا آموزش و پرورش اسلامشهر نیز تلاش نموده از توانمندی، پتانسیل و همکاری تمامی حوزه ها و بخش‌های مختلف در استقرار شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) استفاده کند.

او تصریح کرد:کارشناسان حوزه فناوری با نظارت معاونت پژوهش و برنامه ریزی همگام با همکاران حوزه آموزشی با تمام توان سعی بر فراهم نمودن زمینه بهره‌گیری از این ظرفیت برای تداوم آموزش را دارند. از جمله فعالیتهای انجام شده تهیه فایل های راهنمای الکترونیکی و تصویری جهت آموزش و آگاهی مدیران ، پاسخگویی به سوالات مدیران از طریق سامانه پشتیبان سناد بصورت آنلاین می باشد.

معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد:کارشناسان فناوری جهت رفع مشکلات و تسریع استقرار شبکه اجتماعی شاد ، تماس های تلفنی و یا پیام های ارسالی از سوی همکاران و مدیران مدارس بصورت تمام وقت جوابگو خواهند بود ولذا رفع نقایص و مشکلات موجود در فراهم سازی این بستر ،سعه صدر و همکاری همه جانبه تمامی مدیران را می طلبد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار