پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در پی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان محمد حسین و داود فهمیده را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در پی درگذشت پدر شهیدان فهمیده

به گزارش روابط عمومی معاونت پرورشی و فرهنگی در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده، پدر گرامی شهیدان والامقام محمدحسین و داوود فهمیده، علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان فهمیده درگذشت مرحوم محمدتقی فهمیده پدر گرامی شهیدان فهمیده که از اسوه های صبر و ایثار و از عاشقان مکتب سیدالشهدا علیه السلام بود موجب تالم و تأثر خاطر ملت ایران اسلامی گردید.

مردی از تبار یاران انقلاب که در سالروز تثبیت جمهوری اسلامی به لقا الله پیوست پدری از تبار ایثارگران ایران اسلامی که پس از عمری تلاش و تربیت فرزندان گرانقدری چون شهیدان داود و محمد حسین که از ماندگاران عرصه ایثار و شهادت هستند به فرزندان شهیدش پیوست.

آن مرحوم و همسر گرانقدر شان که یک ماه پیش دارانی را وداع گفتند در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور و مشارکت در فعالیت های تربیتی و فرهنگی منشا خدمات ارزنده ای بودند رجا واثق دارم یاد و نامشان در زمره عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) ماندگار خواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده آن شهیدان والا مقام به ویژه سرکار خانم فهمیده، معاون محترم پرورشی و فرهنگی استان البرز تسلیت می گویم و از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والا مقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت دارم ان شالله روح بلند آن مرحوم در اعلی علیین با سرور و سالار شهیدان و فرزندان شهیدش محشور گردد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار