فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

معذوریت از پذیرفتن میهمانان و طبیعت دوستان در روز سیزده فروردین

اسلامشهر (پانا) - فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از پذیرفتن میهمانان و طبیعت دوستان درشهرستانهای غرب استان تهران و در روز طبیعت امسال معذوریم.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معذوریت از پذیرفتن میهمانان و طبیعت دوستان در روز سیزده فروردین

به گزارش خبرگزاری مهر سردار خانچرلی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این رابطه اظهار کرد: با عنایت به وضعیت اپیدمی ویروس کرونا و با هدف حفظ سلامتی شهروندان، ضمن تشکر از همکاری‌های به‌عمل آمده توسط مردم فهیم و شریف، در راستای عمل به توصیه مهم در خانه ماندن و در شرایط استثنایی حاکم بر جامعه و به منظور اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، از ساعت پنج صبح روز چهارشنبه مورخ سیزدهم فروردین ۹۹، در صورت رویت پارک هرگونه وسایط نقلیه در اطراف پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌های سراسر غرب استان تهران، وسیله نقلیه مذکور، ضمن انتقال به پارکینگ جهت توقیف یک ماهه، مبلغ ۵ میلیون ریال نیز جریمه خواهد شد.

او در ادامه افزود: بنابراین، انتظار ما از شهروندان محترم، اجرای مقررات وضع شده و همکاری بیش از پیش با همکاران بنده در روز سیزده نوروز می باشد.

خانچرلی بیان کرد: مناطق زیبا و سرسبز شهرستان های غرب استان تهران، در سال های اخیر پذیرای میهمانان و گردشگران بودند؛ اما به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از پذیرفتن میهمانان و طبیعت‌دوستان در روز طبیعت امسال معذوریم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ضمن آرزوی شفای کلیه عزیزان مبتلا به این ویروس مسری، امیدوارم با همکاری های وحدت آفرین، هرچه زودتر، توفیق شکست آن، نصیب ملت عزیز ایران اسلامی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار