صادق پور: حواسمان به نگرانی های مدارس غیردولتی در این شرایط ویژه هست

تهران (پانا) - صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در تماس با برخی از مدیران مدارس غیر دولتی منطقه از طریق ویدئوکنفرانس و تلفن، با آن ها گفتگو کرده و پای درد دل و نگرانی هایشان نشست.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
صادق پور: حواسمان به نگرانی های مدارس غیردولتی در این شرایط ویژه هست
به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش منطقه 1 شهر تهران، طی چند روز اخیر و در آغازین روزهای کاری سال 1399 صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در تماس با برخی از مدیران مدارس غیر دولتی منطقه از طریق ویدئوکنفرانس و تلفن، با آن ها گفتگو کرده و پای درد دل و نگرانی هایشان نشست.
بسیاری از مدارس غیر دولتی با توجه به شرایط شیوع کرونا و تعطیلی اجباری مدارس ناگزیر شده اند علاوه بر برنامه ریزی برای آموزش دانش آموزان از طریق فضای مجازی و حفظ ارتباط مستمر و موثر معلمین و دانش آموزان، به مسائل مهم دیگری از جمله مسائل مالی، نیروی انسانی و ... نیز بیندیشند و برای آن برنامه ریزی کنند.
صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 در این گفتگوها ضمن تبریک مجدد سال نو و اعیاد شعبانیه و نیز آرزوی سلامتی برای جامعه بزرگ فرهنگی و همه مردم ایران و جهان، از تلاش مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی تقدیر کرد و افزود: به خوبی می دانیم مدارس غیر دولتی علاوه بر مشکلات مربوط به آموزش که دامنگیر همه مدارس است، با چالش های دیگری نیز روبرو هستند. من و مجموعه همکارانم به خوبی از این دغدغه ها آگاهیم و حواسمان به این مدارس هست و در کنارشان خواهیم بود.
دریافت شهریه های معوقه، بیمه همکاران این مدارس، اجاره بهای ملک مدارس در کنار مسائل آموزشی مانند نحوه جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش آموزان، آموزش والدین در خصوص نحوه نظارت بر کار دانش آموزان، تعامل سازنده معلمین با دانش آموزان و مدرسه برای ارتقاء کیفیت محتواهای آموزشی تولیدی و بسیاری مسائل دیگر از جمله مشکلات عمده این مدارس پس از شیوع کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار