طالبی: سازمان دانش آموزی گام های موثری در جهت مهارت های زندگی دانش آموزان برداشته است

تهران (پانا) - فیروزه طالبی، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ درگفتگو با پانا گفت: سازمان دانش آموزی,، تشکیلاتی هدفدار در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان است تا آنان مهارت لازم را برای حضور و فعالیت هدفمند در عرصه های مختلف زندگی پیدا کنند و به فردی مسئولیت پذیر در آینده تبدیل شوند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
طالبی: سازمان دانش آموزی گام های موثری در جهت مهارت های زندگی  دانش آموزان برداشته است

طالبی، ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن بهار طبیعت و با آرزوی تندرستی و سلامتی برای همه هموطنان عزیز، درخصوص عملکرد سازمان دانش آموزی منطقه ۱۳ در سال ۱۳۹۸ اظهار داشت: با توجه به اینکه من در فروردین سال گذشته برای این سمت انتخاب شدم، اولین فعالیت خود را در این حوزه در اردیبهشت سال گذشته به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی آغاز نمودم و به همین مناسبت،مراسم پذیرایی از همکاران اداری با قرائت بخشی از سوگندنامه پیشتازان، توسط دانش آموزان پیشتاز منتخب یکی از مدارس منطقه، برگزار گردید.
وی بیان کرد: در ادامه، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که برای همه مناطق تعیین شده بود اجرا شد مانند؛ صدور مجوز برای مراکز پایگاه تابستانی و نظارت بر نحوه فعالیت این مراکز، برای برگزاری افتتاحیه و اختتامیه پایگاه تابستانی مدارس و تقدیر و تجلیل از دانش آموزان برتر این مراکز، انتخاب مراکز فعال و برپایی نمایشگاه از آثار دانش آموزانی که در پایگاه تابستانی فعالیت داشتند، انجام شد.
وی افزود: همچنین با توجه به واگذاری نظارت بر عملکرد تهیه و توزیع و تولید لباس فرم دانش آموزان به سازمان، سومین فعالیت در تابستان سال گذشته، تشکیل و برگزاری کارگروه نظارت و بازدید از نحوه تولید توزیع تولید کنندگان و نحوه انعقاد قرارداد تولید کنندگان با مدیران مدارس بود.
طالبی افزود: روند فعالیت های سازمان دانش آموزی در سال گذشته شامل؛ برپایی انتخابات شورای دانش آموزی مدارس، برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی و مشاوران جوان، برگزاری دوره ضمن خدمت با موضوع برنامه ریزی فعالیت های گروهی ویژه مربیان پیشتاز، برگزاری دوره آموزشی ویژه دانش آموزان پیشتاز در کلیه مقاطع در مدارس، همایش پیشتازان با اجرای عالی و بانشاط در سالن همایش منطقه، تشکیل کارگروه پایگاه تغذیه سالم و برگزاری کمیته اجرایی جهت نظارت و کنترل و نحوه فعالیت پایگاه تغذیه سالم مدارس، برگزاری جشن عاطفه ها با همکاری کمیته امداد امام خمینی ره و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، برگزاری مانور زلزله با همکاری شهرداری مرکز اورژانس تهران و جمعیت هلال احمر منطقه، برگزاری بزرگداشت ایام دهه فجر، تشکیل جلسه کمیته اجرایی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و نظارت بر اجرای انعقاد قرارداد پیمانکاران سرویس با مدیران مدارس و فعالیت های اردویی داخل و خارج استانی و راهیان نور و ... بود که با تلاش و همیاری همکارانم در سازمان دانش آموزی منطقه به نحو احسن انجام گردید.
طالبی گفت: ماچند فعالیت و اجرای طرح‌های جدید نیز در سال گذشته اجرا نمودیم، یکی از آنها برگزاری جلسه آموزشی ویژه مسئولین پایگاه تغذیه سالم مدارس با حضور استاد فرهیخته جناب آقای دکتر احمدی زارع، فوق تخصص تغذیه سالم، که این جلسه بسیار مورد استقبال مدعوین قرار گرفت.
وی افزود: دومین فعالیت، برپایی نمایشگاه کتاب به مناسبت ایام الله دهه مبارکه فجر با همکاری انتشارات حافظ و فروش کتب متنوع توسط دانش آموزان پیشتاز با ۱۵% تخفیف که با استقبال مدیران و همکاران مدارس و اداری مواجه شدیم.
وی تصریح کرد: در اسفند ماه با توجه به شیوع بیماری کرونا، با پیشنهاد معاونت پرورشی و هماهنگی مدیر هنرستان سمیه نسبت به تهیه و تولید ماسک بهداشتی توسط هنرآموزان و هنرجویان هنرستان اقدام نمودیم و ماسک ها به همراه دستکش طبی در بین همکاران اداری‌ و مدارس توزیع شد.
طالبی در پایان گفت: با آرزوی مهار بیماری کرونا و افزایش سلامتی همه هموطنان عزیز میهن اسلامی و پایان تعطیلات ناخواسته، امیدوارم در سال پیش رو شاهد تاثیرگذاری بیشتر فعالیت های سازمان دانش آموزی و پیشبرد اهداف ارزشمند سازمان در جهت آموزش مهارتهای زندگی به آینده سازان کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار