روند افزایشی مبتلایان به کرونا ویروس در خوزستان :

 شناسایی ٢٥ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان

اهواز (پانا) - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از ثبت ۲۵ مورد ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
 شناسایی ٢٥ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته در استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حسین کاملی در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تا امروز؛ ١٢ فروردین ماه سال جاری ٢٥ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید. که به تفکیک؛

اهواز:٨ نفر
امیدیه :٢نفر
باوی:١ نفر
خرمشهر:٢ نفر
دزفول:٥ نفر
شادگان:١ نفر
شوش:١ نفر
شوشتر:٢ نفر
گتوند:١ نفر
ماهشهر:٢ نفر هستند.

کاملی با اشاره به ٥ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ٨٥ نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در استان جان خود را از دست داده اند که به تفکیک؛٣ نفر در اهواز، ١ نفر در ایذه و ١ نفر در دزفول هستند.

او بیان کرد: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.

او ادامه داد: بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ٢٥ بیمار جدید مبتلا به کووید19 در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٤٥٥ نفر از بیماران بهبود یافته اند.ک

املی در پایان افزود: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت از تمام هم استانی های عزیز درخواست می‌شود از تردد در فضای باز، جاده های بین شهری خودداری کرده و برای حفظ سلامت عموم جامعه در خانه بمانند. همچنین از عموم مردم که به توصیه های وزارت بهداشت، توجه کرده اند و از شرکت در مراسمات، تجمعات و سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده اند، تشکر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار