هلال احمر زنجان ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می‌کند

زنجان (پانا) - معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
هلال احمر زنجان ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می‌کند

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان زنجان، فاطمه جمشیدی اظهار کرد: معاونت جوانان هلال احمر به منظور ایفای بخشی از مسؤولیت بشردوستانه خود و نهادینه سازی اصول و اهداف جمعیت هلال احمر طرح ملی خدمات بشردوستانه را در فضای مجازی را به صورت غیر حضوری اجرا می‌کند.

وی از برگزاری ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی توسط هلال احمر خبر داد و افزود: این جشنواره به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب، تبادل تجربیات و رفتارهای بشردوستانه خانواده‌ها و اقدامات ابتکاری هموطنان در دوره گذر از ویروس کرونا برگزار می‌شود.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این جشنواره با رویکرد افزایش سازگاری و بهبود شرایط خانواده، همنوعان و ترویج فرهنگ همیاری، همدلی و همدردی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا کووید19 برگزار می‌شود.

جمشیدی موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی را، خدمات بشردوستانه و امدادی اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر به مردم در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، تب سنجی، غربالگری، مشاوره، توزیع اقلام بهداشتی و دیگر موارد برشمرد.

به گفته وی، ابتکارات بشردوستانه هموطنان در نحوه سازگاری و گذران مفید و موثر اوقات فراغت در خانه، مهارت‌های ایمنی و مراقبتی در دوره گذار از ویروس کرونا، رفتارهای نوعدوستانه برای افزایش ضریب تاب آوری، سطح ایمنی و سلامت همنوعان از دیگر موضوعات این جشنواره است.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: حمایت‌های روانی و اجتماعی برای بهبود سلامت روان اقشار آسیب پذیر اعم از مبتلایان، بهبود یافتگان و خانواده آنان، رویدادهای موثرطرح سحاب ( اقدامات امدادی و بشردوستانه اکیپ‌های سیار در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا )، آداب و آئین‌های بشردوستانه ایمن عید نوروز در منازل و جلوه‌های ایثار، نیکوکاری و انسان دوستی اعم از رفتارهای داوطلبانه، عام‌المنفعه و بشردوستانه پزشکان، پرستاران، امدادگران، جوانان و سایر اقشار فداکار جامعه از دیگر موضوعات ششمین جشنواره ملی فیلم و عکس بشردوستی است.

جمشیدی تاکید کرد: هموطنان و اعضای داوطلب در طول مدت برگزاری طرح ملی خدمات بشردوستانه از هم‌اکنون تا 15 اردیبهشت می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های تهیه شده از فعالیت‌ها، اقدامات و رفتارهای بشردوستانه، عام‌المنفعه و امدادی را از طریق پست الکترونیک دبیرخانه جشنواره به نشانی bashardoosti99@gmail.com بارگذاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوعات بیان شده در سایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به نشانیrcsy.ir/bashardoosti نیز ارسال کنند.

منبع: فارس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار