بروجردی با اننقاد از کارشکنی‌های آمریکا در ارسال کمک‌های دارویی به ایران:

آمریکا در دشمنی با ملت ایران هیچ خط قرمزی ندارد

تهران (پانا) - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران پایانی ندارد گفت: آمریکا در دشمنی با ملت ایران هیچ خط قرمزی ندارد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
آمریکا در دشمنی با ملت ایران هیچ خط قرمزی ندارد

به گزارش خانه ملت، علاءالدین بروجردی درباره مانع تراشی‌های آمریکا برای جلوگیری از موافقت صندوق بین المللی پول برای اعطای وام به ایران برای مبارزه با کرونا، گفت: آمریکایی ها از همان سال‌های ابتدایی انقلاب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران شمشیر را از رو بسته و تمام ظرفیت خود را برای براندازی نظام از دید خودشان به کار گرفتند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی آمریکا را دشمن تمام عیار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: آمریکا در اعلام این دشمنی هیچ ابایی نداشته و با صراحت آن را اعلام می‌کند.

وی با بیان اینکه برخلاف تفسیر عده‌ای که رفتار آمریکا را با ایران دوگانه می‌دانند آمریکا همواره در برخورد با ایران برخورد خصمانه داشته است افزود: تجربه نشان داده که آمریکایی‌ها از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران فروگذار نکرده و در دشمنی با ایران هیچ خط قرمزی ندارند از مسائل حقوق بشری و انسانی گرفته تا مسائل دارویی و درمانی.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه آمریکا دشمنی تمام عیار خود در قبال ایران را به اثبات رسانده است گفت: در همین ماجرای مبارزه با ویروس کرونا شاهدیم آمریکایی ها نه تنها از ارسال کمک ها به ایران جلوگیری می کنند بلکه در مقابل کشورهایی که قصد کمک به ایران داشته باشند کارشکنی می کنند بنابراین نباید از رفتار آمریکایی ها متعجب بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز آمریکا بیش از هر کشور دیگری درگیر مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا است تاکید کرد: ضعف آمریکا در این بحران کاملا مشهود است به طوریکه حتی در تامین نیازهای خود نیز درمانده، حال در چنین شرایطی باز هم سعی می‌کند دشمنی خود را با ایران ادامه داده و از ارسال کمک به ایران جلوگیری کند.

عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته با یادآوری عضویت ایران در بانک جهانی و صندوق بین المللی گفته است که طبیعی است بر مبنای پرداخت حق عضویت از تسهیلات این صندوق استفاده کنیم اما برخی از کشورها مانند آمریکا مانع تراشی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار