منتظر پایان «پایتخت6» در تعطیلات نوروز نباشید

تهران (پانا) - سیروس مقدم می گوید، «پایتخت» در 15 قسمت طبق قرار و تعهدش در ایام نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما است که ان شاءالله در اولین روزی که ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند، تیم پایتخت فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا... به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
منتظر پایان «پایتخت6» در تعطیلات نوروز نباشید

به گزارش سیمافیلم، سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت درباره مشکلات تولید این مجموعه با توجه به شیوع بیماری کرونا گفت: فیلمبرداری پروژه پایتخت علیرغم حوادث و اتفاقات ماه های پایانی سال گذشته، طبق برنامه و زمان بندی توافق شده با موفقیت پیش می رفت. هیچ کدام از آن اتفاقات ناگوار تاثیر سویی بر روند کار نگذاشت تا اینکه با شیوع ویروس منحوس کرونا، استان مازندران و شهر شیرگاه هم مثل دیگر شهرهای کشور و تمامی دنیا تحت تاثیر گسترش این بیماری قرار گرفت.
وی افزود: ما از اواخر بهمن ماه و تمامی اسفند را علیرغم خطرات و نگرانی های گروه و خانواده هایشان به کارمان ادامه دادیم. تهیه کننده محترم خانم الهام غفوری کلیه تمهیدات بهداشتی و پزشکی را به کار گرفت. با اعزام یک تیم پزشکی مجرب از بیمارستان نیکان تهران و کلیه وسایل استریل و بهداشتی (ماسک، دستکش، روکفشی، مواد ضدعفونی کننده و ...)، قرنطینه محدودی را برای گروه اعمال کردند. لوکیشن ها، محل اسکان گروه، وسایل صحنه، لباس ها و ... همگی ضدعفونی و هر روزه مراقبت می شد.
مقدم ادامه داد: از زمانی که وزیر بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا و دیگر نهادهای ذیربط اعلام نمودند که دیگر تجمعات، نزدیکی افراد به یکدیگر و ... بایستی کنترل شود، ما هم طبیعتا از این قاعده و قانون مستثنی نبودیم.
کارگردان «پایتخت» اضافه کرد: از آنجایی که قسمت هایی از فینال و پایان فیلمنامه به آمدن بهتاش به تهران و جذب شدنش به فوتبال حرفه ای مربوط می شد و بخش های جذاب دیگری به خانواده نقی و بهبود و رحمت در همین راستا می پرداخت، حتما می باستی در فضای فوتبالی و مسابقات ورزشی و همزمان قصه خانوادگی در اجتماع شهری، اتفاق می افتاد. با توجه به تعطیلی کلیه مسابقات ورزشی و لیگ برتر و همچنین منع تردد و تجمع در تهران و مازندران، ناخواسته و علیرغم میل باطنی مان، کار تصویربرداری هم در سطوح ورزشی و هم در بخش های خانوادگی غیرممکن بود. به همین دلیل ما به تعهدمان که همان ساخت و پخش 15 قسمت پایتخت برای ایام نوروز بود، عمل کردیم.
سیروس مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که شیوع ویروس کرونا جهانی شده و بسیاری از پروژه های سینمایی و تلویزیونی و سریالی در حال ساخت و تولید در ایران و جهان متوقف شده است. خانواده های تیم پایتخت مثل دیگران، نگران فرزند، همسر، والدین شان و ... هستند. هر تردد و تجمع با مورد و بی مورد به منزله شیوع و گسترش این بیماری است. بنابراین پایتخت در 15 قسمت طبق قرار و تعهدش در تعطیلات نوروز پخش خواهد شد و تنها قسمت های آخر و فینال آن طلب مخاطبین از ما می باشد که ان شاءالله در اولین روزی که وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام وضعیت عادی نمودند، تیم پایتخت گِرد هم جمع شده و فینال را ساخته و در یکی از اعیاد مثل عید فطر و یا ... به محضر مردم عزیز تقدیم می کنند.
مقدم در پایان اضافه کرد: این مژده را به مخاطبین پایتخت می دهم که قسمت های پایانی مثل همیشه با قدرت، مفرح و جمع شدن دوباره خانواده گِرد هم انجام می پذیرد. در پایان از صبر و حوصله و همراهی و سعه صدر مدیران تلویزیون، دولتمردان و مردم عزیز سپاسگزارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار