پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پیام تبریکی خطاب به همکاران و دانش‌آموزان صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی

به گزارش روابط عمومی سازمان اموزش و پرورش استثنایی در پیام تبریک دکتر سید جواد حسینی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم.

دوازدهمین روز از بهار هر سال یادآور خلق دومین حماسه ماندگار ملت مسلمان و انقلابی ایران پس از 22 بهمن 1357 است و یادآور تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی است که بفرموده معمار کبیر انقلاب، رمز آن پیروزی عظیم، ایمان و وحدت کلمه بود.

۱۲ فروردین روزی که سرنوشت آینده نظام اسلامی، این میراث ارزشمند امام راحل و خون‌های پاک و مطهر هزاران شهید با دستان توانا و متحد ملت بزرگ و سرافراز ایران رقم خورد و در پرتو برگزاری بزرگترین همه پرسی تاریخ کشور مشروعیت نظام و استقرار حکومتی مبتنی بر مردم‌سالاری دینی فراهم شد.

نهالی که آن روز ایرانیان از هر قوم و نژاد و جنسیت و دین و مذهب در این سرزمین کاشتند، اکنون چنان سرسبز، تنومند و بارور شده که در برابر تندبادهای روزگار به خوبی قامت افراشته دارد و به مدد دو بال جمهوریت و اسلامیت، همانند همای سعادت، بهروزی آحاد ملت و تحقق شعارها و آرمان های انقلاب را هدف راستین خود نهاده است.

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن این روز و ایام فرخنده اعیاد شعبانیه به فرهنگیان و دانش آموزان عزیز و بویژه همکاران و دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی، از آستان حضرت احدیت، مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور ونشـاط در جهت رشد وشکوفایی نظام تعلیم و تربیت استثنایی در سال "جهش تولید" را مسأ لت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار