سخنگوی سازمان هواپیمایی خبر داد

واردات ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام ۱۰ پرواز هفتگی

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از واردات بالغ بر ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام حدوداً ۱۰ پرواز هفتگی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
واردات ۳۵۰ تن اقلام بهداشتی با انجام ۱۰ پرواز هفتگی

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضاجعفرزاده با اشاره به نقش حمل و نقل هوایی در پشتیبانی و تأمین اقلام مورد نیاز و برقراری پروازها براساس ضرورت اظهارداشت: جهت تأمین نیازهای فعلی کشور در جهت مبارزه با ویروس کرونا و بنا بر سفارشات وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌ها در هفته حدوداً ۱۰ پرواز و روزانه با ظرفیتی حدود ۴۰ تن اقلام بهداشتی توسط هواپیمایی ماهان به کشور وارد می‌شود.

وی افزود: این پروازها تحت نظارت و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت از شهرهای پکن، گوانجو، شانگهای و شنزن صورت می‌گیرد.

جعفرزاده تصریح کرد: اقلام بهداشتی با تشخیص وزارت بهداشت و تأمین نیاز تیم‌های بهداشتی کشور وارد می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی همواره با درک شرایط حساس و نیاز کمک به هموطنان در پشتیبانی و انتقال اقلام دارویی با نگاه انسانی و نه اقتصادی و حتی در بعضی اوقات به ضرورت انجام پرواز به صورت رایگان از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند افزود: در راستای مقابله با این ویروس و برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰ تن بار شامل کمک‌هایی اهدایی ایرانیان مقیم ترکیه توسط شرکت هواپیمایی معراج به صورت رایگان و با هماهنگی سرکنسول گری ایران در استانبول به کشور منتقل شد.

به گفته وی این کمک‌ها شامل ماسک، گان، دستکش و اقلام دارویی است که به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار