نماینده مردم اردستان در مجلس در گفتگو با پانا:

نابودی ویروس کرونا با همکاری مردم امکان‌پذیر است

اردستان(پانا) - نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت دوران بیماری کرونا پشت سر گذاشته می شود و نابودی کرونا با همکاری مردم امکانپذیر است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد درحاشیه کارگروه مبارزه با بیماری کرونا در فرمانداری اردستان در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: تلاش دستگاه‌های مختلف به ویژه کادر درمانی و پزشکی بیمارستان شهید بهشتی اردستان برای نابودی کرونا و حفاظت از سلامتی شهروندان، بدون همکاری مردم و توجه آنان به توصیه‌ها و هشدارها میسر نیست.

وی با بیان اینکه قطعا دوران بیماری کرونا پشت سر گذاشته می شود،افزود: جلوه های زیبای مردم، تجربیات و آمادگی که برای ملت ما ایجاد می شود موثر خواهد بود.

نماینده مردم اردستان خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های بی‌نظیر ایثار و همدلی مردم در روزهای سخت کرونایی کمک های مالی و معنوی مردم عزیز شهرستان اردستان بود که از همه همشهریان و دست اندرکاران تشکر می کنم.

طباطبایی نژاد تاکید کرد:از فرماندار شهرستان و مجموعه فرمانداری اردستان که از ابتدای این موضوع درگیر بودند و پیگیر مسائل هستند، از عوامل بهداشت و درمان و بیمارستان، نیروهای بسیج و انتظامی و همه کسانی که پیگیر این موضوع هستند کمال تشکر و قدردانی را دارم این عزیزان بدانند که همه مردم قدردان زحمات آنها خواهند بود.

وی تصریح کرد: برای همه درگذشتگان که در اثر بیماری کرونا در شهرستان اردستان فوت کردند طلب رحمت و مغفرت دارم و به بازماندگان تسلیت و طلب صبر دارم. همچنین برای همه بیمارها طلب شفاعت و عافیت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار