ستاد مبارزه با کرونا در لالی اعلام کرد

گردش سیزده به در درلالی ممنوع شد

لالی (پانا) - ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان لالی در آخرین تصمیم خود اعلام کرد تردد مردم در روز طبیعت ممنوع بوده و جرایم سنگینی در انتظار افرادی است که این تصمیم را نادیده بگیرند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
گردش سیزده به در  درلالی ممنوع شد

فرماندار لالی و رئیس ستاد مبارزه با کرونا شهرستان در اطلاعیه ای جدید در راستای مبارزه با شیوع کرونا اعلام کرد : هر گونه خروج مردم و مسافران برای تفریح و گردش در روز طبیعت (سیزده به در) ممنوع است و خودروی افرادی که به قوانین توجه نکنند علاوه بر جریمه توقیف می شود.

گودرز ترکی زاده تاکید کرد: با توجه به خطرات فراوانی که تجمعات و گردش های سیزده به در می تواند برای گسترش این بیماری در لالی داشته باشد محدودیت تردد از درب خانه ها اعمال خواهد شد و شهروندان نه تنها از حضور در مناطق گردشگری بلکه گردش های محله ای هم ممنوع هستند.

او تصریح کرد:کلیه ورودی های مناطق گردشگری از جمله چم سور ، تراز ، پل قدیم ، آقا سلیمان و سایر مکان های دیدنی به واسطه ریختن گل و موانع طبیعی مسدود است و عملا امکان حضور گردشگر در آنها وجود ندارد ، لذا شهروندان با آگاهی از این وضعیت و اطلاع رسانی به سایر افراد از خروج از منازل خود در روز طبیعت پرهیز کنند.

فرماندار لالی اضافه کرد : در هر منطقه ای پلیس ها و همیاران پلیس به صورت محسوس و نامحسوس حضور پیدا خواهند کرد و شماره پلاک کلیه وسایل نقلیه ای که به جهت گردش در طبیعت قوانین را نادیده می گیرند ثبت شده تا مورد جریمه و توقیف قرار گیرند.

او در انتها اظهار داشت:از کلیه شهروندان لالی انتظار داریم در این زمینه با همکاری کامل با مسئولان و عدم خروج از منازل از رفتارهای پرخطر پرهیز کرده و با قطع زنجیره انتقال زمینه شکست این ویروس را فراهم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار