نحوه احراز هویت دانش‌آموزان برای ورود به شبکه اجتماعی «شاد»

تهران (پانا) - مرکز برنامه ریزی وفناوری اطلاعات از نحوه احراز هویت دانش آموزان برای ورود به شبکه اجتماعی دانش آموزان اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نحوه احراز هویت دانش‌آموزان برای ورود به شبکه اجتماعی «شاد»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، شبکه اجتماعی دانش آموزان«شاد» به منظور ساماندهی آموزش مجازی معلمان که بنابر مسئولیت اجتماعی خود درمدت زمان تعطیلی مدارس انجام داده‌اند، در وزارت آموزش و پرورش طراحی و پیاده سازی شده است.

زیر ساخت اجرای این طرح، استفاده از پیام رسان‌های داخلی است که با طراحی یک رابط کاربری ساده جهت اتصال به پیام رسان و احراز هویت مدیر، معلم و دانش آموز، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین مبتنی برتبادل پیام و محتوا را فراهم ساخته است.

شایان ذکراست؛ والدین دانش آموز یا شخص دانش آموز پس از اطلاع از پیام رسان منتخب مدرسه از طریق مدیر یا معلم باید نسخه‌ی جدید پیام ‌رسان را نصب کند و از طریق گزینه‌ی بات شاد با انتخاب نقش «دانش آموز» به لینکshad.medu.ir متصل شده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق به کلاس خود در مدرسه وصل شود.

دانش‌ آموز بدون پیام‌ رسان نیز از طریق سامانهshad.medu.ir می‌تواند وارد کلاس‌های مدرسه خود شود.

مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات درختواره‌ای از نحوه احراز هویت دانش آموز و ورود به پیام رسان ارائه داده است که در ادامه خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار