ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌های اسلامشهر در روز طبیعت

اسلامشهر (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلامشهر بر ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌های شهرستان اسلامشهردر روزهای آتی وبویژه روز طبیعت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت حضور مردم در پارک‌ها و بوستان‌های  اسلامشهر در روز طبیعت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، علیرضا جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلامشهر که در جلسه کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد مدیریت بیماری کرونا سخن می گفت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در این رابطه اظهار کرد: عوامل انتظامی موظفند با همکاری بخشداریها، شهرداریها و دهیاریها از حضور افراد و خانواده ها در پارکها و بوستانها جلوگیری و نسبت به هدایت و توجیه آنها در خصوص تبعات ناشی از این موضوع اقدام کنند.

او ادامه داد: شهرداریها و جهاد کشاورزی با استفاده از توان و ظرفیت صاحبان مزارع و کشتزارها و... از طریق آبیاری مزارع و چمن زارها از حضورخانواده ها در روز طبیعت جلوگیری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه فعالیت کلیه واحدهای صنفی به غیر از موارد مستثنی شده کماکان تا اطلاع ثانوی ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده فعالیت واحدهای صنفی با متخلفان برابر ضوابط و مقررات برخورد می شود.

جعفری تصریح کرد: فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج سیدالشهداء(ع) از تردد و حضور افراد غیربومی در سطح شهرستان جلوگیری و محدودیت ها و موانع لازم ترافیکی را اعمال خواهند کرد.

خبرنگار:حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار