برگزاری جلسه اجتماعی شبکه شاد در حوزه پرورشی شهر تهران

تهران (پانا) - جلسه شورای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور عبدالرسول کریمی، معاون پرورشی و رؤسای ادارات حوزه پرورشی برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه اجتماعی شبکه شاد در حوزه پرورشی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، در این جلسه کریمی معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران در خصوص مشارکت قوی معاونین پرورشی در شبکه شاد در مدرسه تأکید داشتند و بیان داشتند که پرورش در کنار آموزش نقش بسیار مهم و اساسی در شبکه شاد خواهد داشت.

کریمی اعلام کرد: معاونین پرورشی و مشاورین در هر مدرسه در کانال اختصاصی محتواهای پرورشی و تربیتی به صورت روزانه قرار دهند که دانش آموز در کنار آموزش به صورت مستقیم برنامه های پرورشی را دنبال کنند. وظیفه همگان حمایت و استفاده از شبکه شاد توسط دانش آموز می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: محتوای برنامه های پرورشی در فاز اول به صورت هفتگی در اختیار مناطق و مدارس قرار می گیرد. در ادامه با توجه به نقش مدرسه محوری مدارس محتوا توسط مدارس تهیه خواهد شد.

کریمی خاطر نشان کرد: حوزه پرورشی باید از این فرصت استفاده کرده و بتواند از ظرفیت هایی که دارد به نحو بهینه استفاده کرده و تغذیه مناسب فکری را در اختیار دانش آموزان عزیز قرار دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار