رییس‌جمهور:‏

بوشهر از بهترین استان ها در کنترل بیماری کرونا بوده است

بوشهر(پانا)_ رییس‌جمهور با بیان اینکه بوشهر از بهترین استان‌ها در کنترل کرونا است گفت با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک رابطه ‏خوبی بین مرکز و استان‌ها برای مدیریت کرونا به وجود آمده است.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بوشهر از بهترین استان ها در کنترل بیماری کرونا بوده است

به گزارش روابط عمومی استانداری بوشهر دکتر روحانی در این جلسه گفت: بوشهر جز بهترین استانها در کنترل بیماری کرونا بود و باید از تلاش های استاندار و مدیران استانی و همچنین کادر درمانی پزشکان و پرستاران استان بوشهر تشکر کنم.

وی با اشاره به سخنان استاندار بوشهر مبنی بر توسعه زیرساختهای دولت الکترونیک در دولت تدبیر و امید گفت: ضمن تایید سخنان استاندار بوشهر؛ بخشی از مدیریت در کشور باید الکترونیکی شود و در جلسات ستاد کرونا با استفاده از همین ظرفیت، استانداران همیشه پای خط هستند.

رییس جمهور ادامه داد: بعد از پایان بیماری کرونا جلسات مهم دولت را به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه اکنون با استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک رابطه خوبی بین مرکز و استانها برای مدیریت بیماری کرونا بوجود آمده است.

رییس جمهور در پاسخ به درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای ایجاد مرکز درمانی دولتی در عسلویه گفت: درخواست استان بوشهر مبنی بر ایجاد مرکز درمانی در عسلویه را دنبال خواهیم کرد.

دکتر روحانی از اقدامات استان بوشهر در مقابله با سیل هفته گذشته هم قدردانی کرد و گفت: بوشهر استان مهم و سرنوشت سازی است و سخت گیری برای کنترل مراکز تولیدی و صنعتی جهت مقابله با کرونا برای ما اهمیت ویژه ای دارد.

رییس جمهور در پایان خطاب به گراوند استاندار بوشهر گفت: از تلاش شما و پزشکان و مسوولان استان بوشهر تشکر میکنم و سلام بنده را به مردم استان بوشهر برسانید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار