فرمانده سپاه قدس گیلان:

جانبازان سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی هستند

رشت (پانا) - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ملت ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را امروز مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
جانبازان سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی هستند

به گزارش ایسنا، سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز و همزمان با فرارسیدن روز جانباز، طی تماس تلفنی با ۱۰ نفر از جانبازان گیلانی فرا رسیدن این روز را به آن‌ها تبریک گفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان در این تماس‌ها جانبازان را سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه است که محتویات ارزشمند آن امروز توسط جانبازان و ایثار گران به نسل جدید منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ملت ایران امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی خود را امروز مدیون شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند تصریح کرد: شما جانبازان عزیز از باارزش‌ترین دارایی یعنی جان خود گذشتید تا ذره‌ای خاک کشورتان کم نشده و دست ناپاکی به هم‌وطنانتان نرسد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به پیام مقام معظم رهبری خطاب به جانبازان و ایثارگران افزود: جانبازان و ایثارگران شهدای زنده‌ای هستند که باید از وجود آن‌ها بهره‌مند شد تا فرهنگ ایثار و جانفشانی سینه به سینه در میان نسل‌های جدید انقلاب گسترش پیدا کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین ضمن تجلیل از خانواده‌های رزمندگان و ایثارگران گفت: همسران و فرزندان شهدا قطعا کمتر از آن‌ها اجر نخواهند برد زیرا سالیانی طولانی با صبر و استقامت خود مجاهدت کردند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز نیز همانند هشت سال دفاع مقدس با صلابت و اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و با وجود تلاش‌های دشمنان انقلاب، هیچگاه از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار