معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز اقدام کرد؛

اهدای بسته حمایتی به خانواده مدافعان سلامت بیمارستان دکتر چمران

شیراز(پانا) - بسته‌های حمایتی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به خانواده مدافعان سلامت بیمارستان شهید دکتر چمران اهدا شد.

کد مطلب: ۱۰۳۳۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای بسته حمایتی به خانواده مدافعان سلامت بیمارستان دکتر چمران

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر چمران شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تشکر از جهادگران عرصه سلامت به پاس همکاری و ایثار و از خودگذشتگی آنان، گفت: برای ریشه‌کنی این بیماری، حمایت و مشارکت تمامی اقشار جامعه به ویژه جهادگران عرصه سلامت ضرورت دارد.

دکتر «سید علی هاشمی» رییس بیمارستان شهید دکتر چمران نیز این اقدام معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را شایسته تقدیر دانست و گفت: امیدواریم با تلاش همکاران در مجموعه سلامت، بتوانیم این بیماری را هر چه سریعتر تحت کنترل درآورده و جامعه‌ای عاری از این ویروس را دوباره تجربه کنیم.

مدیر بیمارستان شهید دکتر چمران نیز ضمن تشکر از مسولان و همکاران تلاشگر معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به پاس اهدای بسته‌های حمایتی به خانواده مدافعان سلامت گفت: حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نقطه امید و مایه دلگرمی تمامی کارکنان شاغل در مراکز است و بی‌شک صمیمانه سپاسگزار حمایت‌ها، مشارکت‌ها و دلسوزی‌های آنان هستیم.

«حسین زارعی» افزود: از خداوند متعال خواستاریم تا به همت جهادگران عرصه سلامت در تمامی واحدهای تشخیصی، درمانی، مراقبتی و پشتیبانی، شاهد برچیده شدن این بیماری منحوس باشیم و سلامت مجدد تک تک افراد جامعه را احیاء کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار