در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان از مرکز تولید ماسک؛

مجید بهرامی : روزانه بیش از 5000 ماسک برای مناطق محروم تولید می شود

تبریز(پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان از مرکز تولید ماسک های بهداشتی از تولید روزانه 5000 ماسک جهت استفاده دانش آموزان و مردم مناطق محروم استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مجید بهرامی : روزانه بیش از 5000 ماسک برای مناطق محروم تولید می شود

مجید بهرامی در حاشیه بازدید نماینده ولی فقیه در استان از مرکز تولید ماسک گفت: روزانه 5000 ماسک جهت استفاده دانش آموزان مناطق محروم در این مرکز تولید می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان با اعلام این خبر گفت: این مجموعه با همکاری موکب شهدا آذربایجانشرقی، بسیج فرهنگیان و آموزش و پرورش استان با حضور بسیجیان داوطلب جهت تامین بخشی از نیاز امروز جامعه به ماسک و لوازم بهداشتی در مجموعه ورزشی امام خمینی( ره ) فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت این بخش تا زمان ریشه کنی و پایان کرونا ادامه خواهد داشت افزود: مجموعه فعالین این طرح متشکل بسیجیان داوطلب خواهر و برادر هستند که بصورت شیفیتی در این بخش مشغول تولید ماسک و... می باشند.

شایان ذکر است نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز با حضور در محل تولید اقلام بهداشتی در مجموعه ورزشی امام خمینی(ره ) با تشکر از فعالین این بخش از تلاشهای انسان دوستانه مجموعه گروه جهادی موکب شهدا آذربایجان شرقی، آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار