آیت الله نوری همدانی: آیت الله کریمی عمر خود را در مسیر اسلام و خدمت به نظام سپری کرد

تهران (پانا) - آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت الله جعفر کریمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تاکید کرد که این عالم فقیه عمر خود را در مسیر اسلام و خدمت به نظام سپری کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله نوری همدانی: آیت الله کریمی عمر خود را در مسیر اسلام و خدمت به نظام سپری کرد

به گزارش ایرنا و به گزارش مرکز خبری حوزه، در این پیام آمده است: ارتحال عالم ربانی آیت الله آقای حاج سیدجعفرکریمی رحمت الله علیه موجب تأسف وتأثر شد.

در ادامه این پیام آمده است: این فقیه عالیقدر عمر بابرکت خود را در مسیر اسلام و اهلبیت(ع) و خدمت به نظام اسلامی صرف نمود و سالهای متمادی در کنار امام راحل و عظیم الشان و رهبری معظم، همکار و خدمتگزاری امین بود.

پیام حاکیست: همکاری در جامعه مدرسین و دوره اول مجلس خبرگان رهبری باعث شناخت عمیق تر اینجانب نسبت به ایشان گردید و علمیت و اخلاص ایشان را از نزدیک شاهدبودم.

این مرجع تقلید در ادامه پیام خود تاکید کرده است: درگذشت این عالم بزرگوار را به حوزهای علمیه، مقام معظم رهبری، خاندان محترم خصوصأ اهالی ولایتمدار مازندران تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقیدسعید مسالت میکنم.

آیت الله سید جعفر کریمی دیوکلایی مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر روز شنبه هفته جاری در قم و در سن ۹۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی اقتصاد، مسئولیت‌ بررسی‌ پرونده‌های‌ زندانیان‌ محاکم‌ عمومی‌ با حکم‌ امام‌(ره‌) در سال‌ ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم ازمازندران، عضویت درجامعه مدرسین حوزه علمیه قم ومسئول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری، برخی از فعالیت‌های آن مرحوم می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار