مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: لزوم راه اندازی، نظارت و استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزان

رخشانی: اولویت فعلی دستگاه تعلیم و تربیت استان، استمرار فرآیند یاددهی یادگیری و آموزش دانش آموزان است

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: اولویت فعلی دستگاه تعلیم و تربیت استان، استمرار فرآیند یاددهی یادگیری و آموزش دانش آموزان است و در این راستا راه اندازی، نظارت و استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزان از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: لزوم راه اندازی، نظارت و استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزان

حمید رضا رخشانی ضمن تاکید بر اجرای دقیق برنامه‌ عملیاتی شدن شبکه اجتماعی دانش آموزان و اقدامات مدیران مدارس، معلمان و دانش‌آموزان، اظهار داشت:با هدف تحقق هر چه بیشتر اهداف برنامه، تشکیل کارگروه های راه اندازی، نظارت و استقرار شبکه اجتماعی دانش آموزان در سطح شهرستانها و مناطق تابعه به منظور هدایت امور و ارائه آموزش های لازم ضرورت دارد.
او ادامه داد: باید ضمن تمهید مقدمات و فراهم نمودن همه امکانات لازم، با تهیه محتوای مناسب، نحوه استفاده از شبکه و پیام رسان های داخلی به مخاطبان آموزش داده شود و پشتیبانی فنی لازم در سطوح مختلف صورت گیرد .
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: باید سعی شود از توانمندی، ظرفیت و همکاری حوزه های ستادی و بخش های مختلف در راستای عملیاتی شدن این مهم بهره گیری کرد و حوزه های مختلف بر اساس شرح وظایف ابلاغی در این راستا تلاش نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر لزوم هماهنگی و همکاری بخشهای گوناگون با دبیرخانه استانی این طرح، از ضرورت فراهم نمودن زمینه بهره گیری همه دانش آموزان در اقصی نقاط استان از این ظرفیت برای تداوم آموزش سخن به میان آورد.
او سازماندهی و ساختار مند شدن فعالیت های آموزشی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را از مهم ترین اهداف راه اندازی شبکه اجتماعی دانش آموزان بر شمرد و بیان داشت: سامانه سناد بستری مناسب برای اجرای این برنامه است.
رخشانی با بیان اینکه در گام اول اجرای برنامه ، مدیران مدارس در سامانه سناد یکی از پیام رسان های داخلی را به عنوان زمینه فعالیت انتخاب می نمایند، خاطر نشان کرد: در مسیر اجرایی شدن و دستیابی به اهداف این برنامه، ضرورت دارد مدیران مدارس، معلمان و دانش آموزان بر اساس وظایف تعیین شده، همراهی و همکاری لازم را داشته باشند.
او نظارت بر فرآیند کار و ارائه گزارش های یکپارچه از چگونگی انجام کار و بیان مشکلات و چالش‌های موجود را از دیگر مزیت های این شبکه دانست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تدوین فایل راهنما برای دسترسی گروه های مختلف به این طرح توسط اداره فناوری اطلاعات استان خبر داد و تصریح کرد: در اجرای این برنامه، انتظارات، اهداف پیش بینی شده و تکالیف تعیین شده باید با جدیت پیگیری و جلسات کارگروه استانی و متناظر در شهرستانها و مناطق تشکیل و پشتیبانی فنی و اجرایی پروژه انجام شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار