۲۰۵ هزار ماسک در استان بوشهر تولید شد

بوشهر(پانا)_برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تاکنون ۲۰۵ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های تولیدی فنی و حرفه‌ای این استان تولید شده‌است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
۲۰۵ هزار ماسک در استان بوشهر تولید شد

به گزارش ایرنا ، عبدالمجید دراهکی روز شنبه در آیین آغاز خط تولید ماسک درکارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهر بوشهر گفت : برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا تاکنون ۲۰۵ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های تولیدی فنی و حرفه‌ای این استان تولید شده‌است.

وی درباره خط تولید کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران گفت: برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از ویروس کرونا از سوی بانوان مهارت آموخته سرپرست خانوار روزانه یکهزار عدد ماسک در این کارگاه خیاطی آماده و تحویل داروخانه‌های شبانه روزی این شهرستان می‌شود.

دراهکی اضافه کرد: این فعالیت خیرخواهانه در کارگاه تولیدی مهارت آموزی دکمه در محیط کار واقعی انجام می‌شود و دیگر مراکز آموزش فنی وحرفه‌ای خواهران و برادران نیز این فعالیت را آغاز کرده و روزانه بیش از ۲۲ هزار ماسک و گان بیمارستانی در این کارگاه‌ها تولید می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: طرح تولید ماسک در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سراسر این استان صورت می‌گیرد که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان در ابتدا به صورت پایلوت آن را اجراکرده است و این طرح در زمان حاضر در همه شهرستان‌های استان اجرا می‌شود.

وی بر ضرورت توجه مردم به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصل ماندن در خانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار