پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت روز پاسدار

بوشهر(پانا)_آیت الله صفایی بوشهری با صدور پیامی به سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق «علیه السلام» استان بوشهر، سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا «علیه السلام» و روز پاسدار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت روز پاسدار

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری با صدور پیامی به سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق «علیه السلام» استان بوشهر، سالروز میلاد حضرت سیدالشهدا «علیه السلام» و روز پاسدار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک جناب مستطاب سردار علی رزمجو «دام عزه»
فرمانده محترم سپاه امام صادق «علیه السلام» استان بوشهر

با سلام و عرض ادب و دعای خیر

سپاس و ستایش خدای را سزاست که ما را هدایت نمود و سلام و درود بی پایان بر حضرت خاتم الانبیاء محمد مصطفی «صلی الله علیه و آله و سلم» و خاندان طاهرینش «علیهم السلام» که خداوند بر پیمودن راه آنان امر فرمود.

دین وسیله روز سوم شعبان سالروز میلاد آسمانی زینة العرش حضرت سیدالشهدا امام حسین بن علی «علیه السلام» و روز پاسدار را به حضرتعالی و تمامی پاسداران گرانقدر و خانواده های محترمشان تبریک عرض می نمایم.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول حیات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نشان داد که در تمامی عرصه‌های دفاع، مقاومت، امنیت، عمران و آبادی، فرهنگ و بصیرت، خدمات مردمی و بازسازی و جبران خسارت های ناشی از حوادث طبیعی و بهداشت و درمان، همواره به فرمان مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «دامت برکاته العالیه» در خط مقدم خدمت به انقلاب و مردم عزیز بوده است.
در تاریخ اسلام، ایران و استان ولایتمدار بوشهر، هیچگاه خدمات و حماسه آفرینی‌های پاسداران گرانقدر و بسیج سرفراز از یاد نخواهد رفت و مردم بصیر و عزیز ایران و استان بوشهر، همواره قدردان و دعاگوی شما خواهند بود.
از خداوند متعال تعجیل در ظهور حضرت بقیة الله الاعظم «روحی فداه» و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری و همه خدمتگذاران صدیق نظام و حضرتعالی و مجموعه ارزشمند سپاه و بسیج را از خداوند متعال خواستارم و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی می‌دارم.

صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر 9 فروردین 1399 مصادف با سوم شعبان 1441

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار