استاندار مازندران: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت اجرا می‌شود

ساری (پانا) - استاندار مازندران در بازدید از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ساری تأکید کرد که این طرح با جدیت در تمامی شهرهای استان در حال اجرا است. ‎

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
استاندار مازندران: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت اجرا می‌شود

احمد حسین زادگان، امروز پس از شرکت در جلسه ویدئوکنفرانس رییس جمهوری با استانداران در ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ساری بازدید کرد.

استاندار مازندران در حاشیه این بازدید با اشاره به این که طرح فاصله گذاری اجتماعی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت در سراسر نقاط مازندران در جال اجراست، گفت: این طرح برای حفاظت از جان مردم اجرا می شود.

او با بیان این که تمام دستگاه‌های مسئول در اجرای این طرح پای کارند، افزود: «هرچه این طرح با جدیت و همکاری بیشتر مردم اجرا شود، بساط این بیماری منحوس زودتر برچیده می‌شود.»

استاندار مازندران تاکید کرد: «پای جان مردم در میان است لذا ناجا با جدیت تمام برخورد کند.»

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت 12 هفتم فروردین سال جاری در پی تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا در استان‌ها و شهرهای کشور تا ۱۵ فروردین پابرجاست که در صورت لزوم تمدید می‌شود.

بر اساس این طرح صرفا افراد بومی ساکن هر شهر مجاز به ورود آن شهر بوده و ورود افراد غیر ساکن ممنوع است. نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی، پلاک خودرو، بیمه نامه خودرو صورت می‌پذیرد و خروج افراد غیرساکن و مسافر شهرهای محل حضور فعلی برای رفتن به محل سکونت خود بلامانع و بلکه تسریع می‌گردد. این افراد در طول مسیر اجازه ورود به شهرها را نداشته و از کنار گذرها عبور خواهند نمود.

همچنین به منظور تضمین اجرای طرح، خودروهای افراد متخلف از این مقررات به مدت یک ماه با اخذ کلیه هزینه‌های جانبی توقیف می‌شود. همچنین جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان و پلمب واحدهای صنفی متخلف با هماهنگی سازمان تعزیزات حکومتی به مدت یک ماه، در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار