نجات جان دختر ۷ ساله در کوهستان دراک

شیراز(پانا)- سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شیراز اظهار کرد:دختربچه گمشده در کوهستان دراک شیراز پس از سه ساعت تلاش بی وقفه به آغوش خانواده بازگشت.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
نجات جان دختر ۷ ساله در کوهستان دراک

علیرضا عدلو افزود: آتش‌نشانان شیرازی پس از سه ساعت عملیات جستجو در کوه‌های دراک موفق به پیدا کردن کودک مفقود شده در این منطقه شدند.

وی افزود:این دختربچه هفت ساله که روز گذشته به اتفاق خانواده و به قصد تفریح به منطقه کوهستانی دراک رفته بود با سهلانگاری والدینشان در کوه‌ها گم شد.

عدلو تصریح کرد: در ساعت 19:57 دقیقه شب گذشته طی تماس تلفنی خانواده نگران این کودک با سامانه 125 و درخواست کمک مبنی بر مفقود شدن فرزندشان در کوه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 22،4،12،17، 14و 3 این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

او ادامه داد: سه تیم تخصصی کوهستان، چهار اکیپ عملیاتی و یک تیم تجسس سگ‌های زنده یاب با رعایت اصول ایمنی ، عملیات جستجو را شروع کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز افزود: تاریک بودن هوا و مسیر‌های صعب العبور عملیات نجات را دشوار کرده بود اما پس از گذشت 3 ساعت جستجو در دامنه کوه، سرانجام آتش‌نشانان توانستند کودک مضطرب را پیدا کرده و با سلامت کامل به آغوش خانواده بازگردانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار