آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز :ثبت ۲۱مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۲۱ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته(تا۹ فروردین۹۹) خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز :ثبت ۲۱مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس طی ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دکتر علی احسان پور با تاکید بر پیگیری اخبار از منابع موثق توسط مردم گفت:از مردم عزیز می خواهیم اخبار را فقط از منابع معتبر پیگیری کرده و با خودداری از انتشار اخبار با منابع غیرموثق مجموعه های مسئول را در کنترل این بحران همراهی کرده و در ایجاد آرامش روانی برای همدیگر سهیم باشند.

او تاکید کرد: ۲۱ مورد جدید خوزستان به تفکیک در اهواز ۶ مورد،شهرستان های آبادان،خرمشهر،دزفول،شوش،شوستر و ماهشهر هر کدام ۲ مورد،شهرستان های باوی،باغملک و اندیمشک هر کدام ۱ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ۱ مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته در دزفول اشاره کرد و افزود: با احتساب این مورد متاسفانه تاکنون ۷۵ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست دادند.


دکتر احسان پور یادآور شد :خوشبختانه تاکنون ۳۷۹ نفر از مبتلایان به کروناویروس در خوزستان پس از بستری و دریافت خدمات درمانی بهبود یافته و از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد:در حال حاضر ۱۷۷ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان های معین استان تحت درمان هستند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار