ایران در حسرت میزبانی لیگ قهرمانان آسیا ماند

تهران (پانا) – کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد ادامه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را به صورت متمرکز در 4 کشوری برگزار کند که در این مسابقات نماینده ندارند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

در حالی که دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از هفته سوم این مسابقات به علت شیوع گسترده کرونا ویروس در قاره کهن تعطیل شده است، کنفدراسیون فوتبال آسیا به رغم تمایل عربستانی‌ها برای تعططیل شدن رقابت‌های این فصل قصد دارد مرحله گروهی را به شکلی قدیمی ادامه دهد.

رسانه‌های قطری امروز طی گزارشی نوشته‌اند که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد ادامه دیدارهای مرحله گروهی از هفته سوم این رقابت‌ها را برای جلوگیری از سفر تیم‌ها به صورت متمرکز در 4 کشور غرب و شرق آسیا برگزار کند تا پرونده مرحله گروهی در کمتر از 10 روز بسته شود.

بر این اساس و بنابر ادعای رسانه‌های قطری، با پیشنهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا در غرب آسیا کشورهای عمان و کویت میزبانی 4 گروه غرب را بر عهده خواهند داشت، بدین ترتیب دو کشوری در غرب قاره کهن میزبان خواهند بود که نماینده‌ای در این این مرحله ندارند.

پرسپولیس، استقلال، شهر خودرو و سپاهان نماینده‌های ایران در این مرحله هستند که در دو هفته ابتدایی هم اجازه میزبانی نداشتند و با این سیستم ایرانی‌ها حتی یک بار هم در حضور هوادارانشان به میدان نخواهند رفت.

همچنین در منطقه شرق ، کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد کشورهای فیلیپین و مالزی را به عنوان میزبان معرفی کند. البته مالزی در این مرخحله یک نماینده دارد اما به نظر می‌رسد AFC برای برابر شدن فرصت کشورها دیدارهای گروهی که نماینده مالزی در آن حضور دارند را در فیلیپین برگزار کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار