قاسمی: تحریم کنندگان باید مسوولیت مرگ هزاران انسان بی‌گناه را بپذیرند

تهران (پانا) - سفیر ایران در فرانسه در حساب توییتری خود نوشت: آنان که در جهان بحران زده کرونایی سخن از تحریم و فشار حداکثری و افزایش تحریم‌ها می‌زنند باید مسوولیت مرگ هزاران انسان را پذیرا باشند.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۷۸
لینک کوتاه کپی شد
قاسمی: تحریم کنندگان باید مسوولیت مرگ هزاران انسان بی‌گناه را بپذیرند

"بهرام قاسمی" روز شنبه در حساب توییتری خود نوشت: آنانی که در جهان بحران زده کرونایی و به هنگامه مرگ هزاران انسان و در میانه فضای ترس و اضطراب مردم جهان هنوز سخن از تحریم و فشارحداکثری و افزایش تحریم‌ها می‌کنند، باید مسئولیت مرگ هزاران انسان بی‌گناه را پذیرا باشند.

ویروس کرونا حدود سه ماه قبل در ووهان چین شیوع یافت و امروز به بیش از ۱۹۸ کشور گسترش یافته است. تاکنون ۵۹۶ هزار و ۷۲۳ نفر در دنیا به این بیماری مبتلا شده اند.در حالی که کشورهای واقع در شرق آسیا از جمله چین کره جنوبی و ژاپن توانسته اند این ویروس را مهار کنند اروپا و آمریکا به شدت با این ویروس درگیر شده اند و برخی مقامات این کشورها هم دچار این ویروس شده اند. ایران هم از اواخر بهمن ماه با این ویروس درگیر شده است و تاکنون ۳۲ هزار و ۳۳۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۲۳۷۸ نفر جان خود را از دست داده اند و ۱۱ هزار و ۱۳۳ نفر نیز بهبود یافته‌اند.
ایران در حالی با این ویروس مهلک دست و پنجه نرم می کند که تحت شدید ترین تحریم‌های ظالمانه‌آمریکا قرار دارد. در حالی که برخی نهادها و شخصیت‌ها خواستار لغو تحریم‌های ایران شده اند مقامات‌آمریکا از شیوع این ویروس در ایران را فرصتی برای افزایش سیاست‌های خصمانه خود علیه مردم ایران تلقی می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار