فیلم سینمایی «بمب، یک عاشقانه»فیلمی عاشقانه در فضایی جنگی

تهران(پانا) - اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به تماشای فیلم عاشقانه در قالب جنگ علاقه دارید به شما توصیه می کنیم فیلم سینمایی «بمب، یک عاشقانه» را تماشا کنید.

کد مطلب: ۱۰۳۲۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فیلم سینمایی «بمب، یک عاشقانه»فیلمی  عاشقانه در فضایی جنگی

در سال‌های گذشته نوروز فرصتی بود برای دید و بازدید از اقوام، پا گذاشتن در طبیعت و لذت بردن از زیبایی‌های آن اما امسال نوروز 99 مهمان ناخوانده‌ای دارد که باعث شده خانواده‌ها کمتر بتوانند خود را در دامن طبیعت ببینند و یا به دیدار اقوام بروند، کرونا امروز خانواده‌ها را خانه نشین کرده است و این امر باعث شده هر شخص بهترین زمان برای مطالعه و دیدن فیلم و گوش دادن به موسیقی را پیدا کند.
اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به تماشای فیلم عاشقانه در قالب جنگ علاقه دارید به شما توصیه می کنیم خواندن مطلب زیر را که با چاشنی معرفی فیلم «بمب، یک عاشقانه» است را از دست ندهید.


جنگ و اتفاقات اطرافش همواره دستمایه نویسندگان و فیلمسازان در سرتاسر دنیا بوده‌ و فیلم‌های زیادی درباره این رخداد تلخ ساخته شده است، فیلم‌هایی که گاه خود جنگ و میدان‌های آن را نمایش داده‌اند و گاه دست روی حواشی و پیامدهای آن گذاشته‌اند. اما چه خود میدان جنگ چه حواشی آن همیشه مساله‌ای مهم و البته جذاب در مدیوم سینما بوده و اکنون نیز هست.
فیلم سینمایی بمب دومین تجربه ی پیمان معادی در قالب کارگردان است و اثر اول این کارگردان «برف روی کاج هاست» که با استقبال بالایی رو به رو شد و فروش نسبتا بالایی داشت. حالا پس از گذشت چند سالی از اثر اولش با فیلمی عاشقانه در دل جنگ به سینما برگشت است و نگاه‌ها را به سمت خود معطوف کرده است و در جشنواره فیلم فجر سال 1396 جوایز متعددی در بخش‌های مختلف از آن خود کرده است.
در این فیلم پیمان معادی، لیلا حاتمی، حبیب رضایی، سیامک انصاری، سیامک صفری، بهادر مالکی، رامین پورایمان، معصومه قاسمی‌پور، صبا گرگین پور، باران معادی، شهروز آقایی پور، ارشیا عبداللهی، نیوشا جهانی، محمود کلاری، سیامک ادیب، محمد زمانی، احسان عباسی، فرزاد رمضانی و فاطمه مرتاضی به ایفای نقش می‌پردازند.
همانطور که از نام فیلم برمی‌آید اثری عاشقانه در خلال سال‌های جنگ ایران و عراق و بمباران تهران است. البته بر خلاف اثر اول کارگردان که داستان یک عشق مطرح می‌شد در فیلم بمب داستان دو عشق به صورت موازی مطرح می‌شود و با هم به شکل دهی به قصه کمک می‌کنند.


از طرفی فیلم «بمب یک عاشقانه» روایت گر زندگی زوجی (پیمان معادی و لیلا حاتمی) است که مشکلاتی در زندگی زناشویی خود دارند و آن مشکلات تا حدی هستند که زوج قصه ما در حتی هنگام بمباران به زیرزمین مجتمع مسکونی شان پناه نمی‌برند و فقط در اتاق‌هایی جداگانه به سر می‌برند تا بمباران تمام شود و از طرفی دیگر بیان گر عشقی میان دختر و پسر نوجوانی به نام سعید و سمانه است که در هنگام بمب باران تهران و در زمان پناه گیری خانواده‌ها در زیرزمین در زیرزمین با هم آشنا می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار