ابتلا به کرونا ویروس همچنان افزایشی است؛

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان 

اهواز (پانا) - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اواز از ۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبرداد و گفت :همزمان با سیر صعودی ابتلا به کروناویروس ،ظرفیت سیستم سلامت با حمایت همه ارگان ها افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۰۳۲۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز:۴۰ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ،دکتر علی احسان پور، ساعتی پیش با ااعلام این آمار گفت:از ابتلای ۴۰ مورد جدید به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته استان خبر داد و گفت: با احتساب این موارد تا کنون ۶۱۰ بیمار در استان شناسایی شده اند.

او ادامه داد: همچنان از مردم می خواهیم با در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال ویروس ما را در گذر از این برهه همراهی کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: موارد جدید به تفکیک ۱۰ مورد در اهواز،۷ مورد در خرمشهر،۴ مورد باوی،۵ مورد دزفول،شهرستان های شوشتر و ماهشهر هر کدام ۳ مورد، اندیمشک،آبادان،هر کدام ۲ مورد و شهرستان های امیدیه،شوش،مسجدسلیمان و هندیجان هر کدام ۱ مورد بوده است.
دکتر احسان پور به فوت ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: مجموع فوت شدگان تا کنون به ۷۴ مورد رسید ولی خوشبختانه سیر بهبودی نیز رو به رشد بوده و به ۳۵۶ نفر رسیده است. در حال حاضر ۱۸۰ بیمار مبتلا به کرونا هم در مراکز درمانی استان در حال دریافت خدمات هستند.
وی ضمن تبریک روز پاسدار، از حمایت های بی دریغ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز در امر مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود تجهیز و آماده سازی نقاهتگاهها، تامین آمبولانس های لازم، فراهم کردن نیروهای درمانی مورد نیاز، ساخت و راه اندازی مراکز بستری و تخت های مراقبت ویژه، کمک به تامین مایع های شوینده و لوازم حافظت فردی و اقدامات در خور تحسین دیگر جزیی از اقداماتی است که سپاه پاسداران در همراهی با مجموعه های علوم پزشکی استان در مقابله با کروناویروس انجام داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار